keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Treeni tiistai

Eilen töiden jälkeen mulle iski kauhee väsymys ja matkalla keskustaan rupesin jo torkkuu bussissa. Koitin siinä samalla selailla vähän instagramia, et pysyisin hereillä, mut hyvä kun puhelin pysyi ees kädessä. Tästä huolimatta päätin kuitenkin suunnata Revaliin, koska olihan sentään tiistai ja listalla oli yhet viikon parhaista ryhmäliikunnoista, zumba ja bodycombat.

Alkulämppä zumbailun jälkeen mun kädet tuntu ihan spageteilta, mut en silti luovuttanut, vaan jatkoin siitä bodycombatiin. Jo ekan biisin jälkeen combatissa mä koin ihmeellisen superherätyksen ja yhtäkkii ilman hakkaaminen ja hyppypotkut alko luonnistuu paremmin kun pitkään aikaan. En ymmärrä mikä siinä on, et yleensä sillon kun ennen treeniä lahnattaa, niin treenistä tulee entistäkin parempi. Jännä juttu.


Lounas: jauhelihaa & kasviksia, esim. pinaattia ja papuja. Nannaa!

 

Koko matkan salilta kotiin olin ihan omissa maailmoissani ja missasin melkein mun pysäkin. Oon nyt parin päivän ajaks vetäytyny omiin oloihini ja miettiny itteeni ja mun tulevaisuutta ja pakko myöntää, et tää on tehny tosi hyvää. Ajatukset vielä vähän aaltoilee, mut kyllä tää tästä.

Illalla kotona tein superpitkät syvävenyttelyt ja menin ajoissa jo sängylle makoilemaan, vaikka en ihan heti unta saanutkaan. Hölväsin myös Magnesium oilia mun yläselkään ja pohkeisiin, koska ennakoin seuraavan päivän oloja. Nyt ei lihaksiin kolota ei sit yhtään, mut silti sopivan treenannu fiilis. Ei voi siis parempaa olla. Tätä euphorian määrää!





Seuraavan päivän pelastavat mömmöt. Suosittelen kaikille!!

Tänään mun tekis mieli käydä vähän polkasemassa sisäpyörää, eiköhän mun päivä sinne kuitenkin taas pääty. Reval Sport on ihan paras paikka ja treenaaminen ihanaa, joten miksikäs ei, kun kerta kaikki paikat nyt tosi hyvässä hapessa. Päivä kerrallaan tavotteita kohti! I can do it!




Hahahah :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti