torstai 4. heinäkuuta 2013

Work hard

Ekaa kertaa täällä musta tuntuu nyt tosi rentouttavalta et viikonloppu on tulossa. Tää loppuviikko töissä on ollu tosi kiirettä ja hässäkkää, et ihan kiva päästä nollaa ajatukset pariks päiväks. Viikonlopun jälkeen jaksaa sit taas levänneenä painaa täysillä. Tykkään mun työstä, mut siinä täytyy myös olla tosi hyvä paineen sietokyky. Esimerkiks niissä tilanteissa kun lento perutaan ja alkaa järjetön soittelurumba ja sähköpostilaatikko räjähtää, niin iskee pieni paniikki. Täällä oleskelun aikana jostain syystä mun paineen sietokyky on vähän heikentyny, enkä oikeen osaa sanoo et miks näin. Hesen kassalla mulla pysty olee vaikka millaset jonot ja ruuhkat, mut silti aurinkoisin mielin pystyin palvelee asiakkaita. Ehkä kun täällä mulla ei oo asiakasta naaman edessä, niin tunteet purkautuu helpommin. Who knows...

Huomenna alkava viikonloppu tulee taas olee vähän spessumpi, koska tällä kertaa saan yövieraaks maman lisäks myös mun pikkubroidin Pyryn. Ne tulee huomisiltana ja lähtee joskus sunnuntaina. Olin niin onnellinen ja innoissani kun kuulin, et myös Pyry on tulossa. "Pikkumiestä" tulee nähtyy nykyään niin harvoin, vaikka tosin ei sitä oikein voi laskee enää niin pikkuseks, onhan se kuitenkin jo 14v ja mua vähän pidempi. Hui kamala kun sekin kasvaa, mut pysyy silti aina pikkuveljenä. :)

Tähän viikkoon ei taas mitään erityisempää kuulunu, paitsi mahtavia treenejä! Liikunta tekee mut onnelliseks. TODELLA ONNELLISEKS. Nytkin niin hyvä olo torstai-illan spinningin jälkeen. Huippua! Tästä on hyvä jatkaa vielä huominen mahdollisesti erittäin kiireinen työpäivä ja sit relataan mamin ja Pyryn kans. Maltan tuskin oottaa!


pakollinen vessapose



Tea time :p



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti