keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Aamuvirkku

Tästä päivästä alkaen loppuviikon ajan mulla on luvassa astetta rajumpia aamuherätyksiä, koska alotan duunit jo klo 7:30 Ülemistessä. Mun matka kotiovelta toimiston ovelle kestää sen reilun tunnin, joten herätyskellokin soi sen mukaan. Tänä aamuna lähin laahustamaan kohti dösäriä oikeestaan suoraan sängystä ja koko päivän on ollu vähän lagausfiilis. Onneks tähän tottuu nopeesti, eikä näitä aamuherätyksiä oo enää kun vaan kaks jäljellä. Syy tähän on sen verran ihana, et ei voi ees valittaa. Tällä ehdolla sain meinaan luvan lopettaa perjantaina jo kahelta, jonka jälkeen tän tytön matka käy kohti Helsinkiä vähän yli kuukauden tauon jälkeen! JEEE!

Tiedossa olis siis paripäivänen viikonloppu kotona ihanien ihmisten seurassa. Caro pitää lauantaina jonkun asteen barbeque partyt ja ne oli ehkä se suurin syy, et minkä takii mä itelleni menopaluulipun Lindalinelta hommasin. Lindaline on oikeesti niin mun makuun oleva yhtiö, koska se on nopee eikä oo täynnä jurrisia suomalaisituristeja. Toivotaan vaan et säät sallii, koska muutenhan kyseiset laivat aka "vesibussit" ei liikennöi ollenkaan. Onhan ne laivat sen verran pikkusia, et ei pahemmin kandee myrskyssä matkustella...

Mun laiva saapuu jo 16.40 Makasiiniterminaalille, joka on ihan huippu juttu. Ihanaa olla kotona oikeesti ajoissa! Tykkään Tykkään Tykkään!


Hienot sensuurit, eikö?


Vietin tänään day offia Revalista, koska sain yllättäen aamupäivällä tekstarin Suvilta, et se on Tuomaksen kans päiväristeilyllä Tallinnassa. Sovittiin sit heti tapaaminen Virulla viiden jälkeen ja mentiin yhessä käymään alkopörssissä ja superalkossa. Tuomas osti vähän bissee ja mä valitsin viikonlopulle pari pulloo skumppaa. Täällä ne on niin paljon halvempia, et pystyn varmasti raahaa ne satamaan ja satamasta kotiin hyvillä mielin.

Ei siis ollu mitenkään erikoinen päivä, mut oli kuitenkin ihana nähä Suvia pitkästä aikaa. Nähtiin viimeks mun valmistujaisissa, joista tosiaan on jo aikaa. Saa nähä, et ketä kaikkia kavereita tuun taas ens viikonloppuna näkemään. Toivottavasti mahdollisimman monia, koska tän viikonlopun jälkeen näillä näkymin linnottaudun tänne taas aika pitkäks aikaa. Kohtahan starttaa jo mun viimenen kuukaus Tallinnassa, jota en vielä oikein osaa ees sisäistää...




parasta iltapalaa ikinä!

Rimin alennuslöytö. Oli muuten super hyvää!!

Nyt nukkumaan, et huomenna jaksaa taas painaa. Perjantaina tää uurastus sit viimein palkitaan. 
Buena notte a tutti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti