perjantai 19. heinäkuuta 2013

Jalat kattoon!

Viikonloppu on täällä taas ja sen kunniaks tää tyttö tuli töistä suoraan kotiin ja rysähti samantien sohvalle. Today I swear I am not doing anything! Tai no pesen mä vähän pyykkiä ja nautiskelen mun jo perinteeks muodostuneen perjantain hedelmälautasen, mut illan päätavotteena on nostaa jalat kattoon relaa. Parina viimeyönä mun nukkuminenkin on jo vähän parantunu, mut silti jätän huomiseks herätyksen laittamatta.

Mulla on ihan älyttömän hyvä treeniviikko takana ja se on nostattanu jo vähän mun fiiliksiä parempaan suuntaan. Alotin maanantaina fatburn spinningillä, tiistaina vuorossa oli zumbaa ja combatia, keskiviikkona taas spinningiä ja torstaina vähän lisää spinningiä. Noiden ryhmäliikuntojen päälle teen aina oman treenin alkuun, lähinnä alkulämppää juoksumatolla ja vatsa- ja selkälihastreeniä. Tän neljän päivän putken jälkeen on kuitenkin ihan hyvä ottaa vähän lepoo. Tää päivä on täysin day off ja huomenna aamulenkki jää päivän ainooks treeniks. Urheileminen on jotain niin ihanaa!





Tänään mun hedelmälautaselta löyty ananasta, kiiviä, omenaa ja luumua. Kelasin kerrankin koittaa jotain uutta, aikasemmin en oo meinaan laittanu joukkoon luumuja tai ananasta. Molemmat on hyviä ja sopi tähän komboon kans niin hyvin. Ahh nam hedelmät on niin hyviä!

Huomenna saan taas vähän seuraa, koska Viivi ja Joonas tulee yheks yöks hotelliin tonne keskustaan. Niillä on molemmilla nyt loma ja ollaan jo pitkään puhuttu, et olis kiva jos ne tulis käymään. Oon jo etukäteen katellu meille ravintoloita ja muuta mukavaa tekemistä, toivotaan vaan nyt ettei ihan kaatamalla satais vettä. Muutenkin sais toi kesä tulla jo takasin, tää kylmyys tekee mut hulluks...










Nyt lähtee kuppi kuumaa mangoteetä ja jalat kattoa kohti. Tänään siis syvävenyttelyiden ja suihkun kautta ajoissa nukkumaan, et huomenna jaksaa pirteenä kierrättää Viivii ja Joonasta Tallinna cityssä.

Buona serata!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti