torstai 1. elokuuta 2013

Melkein maalissa

Tänään on jo torstai ja huomenna alkaa viikonloppu, jonka aion tällä kertaa viettää ihan täällä Tallinnassa. Suunnitelmissa mulla ei oo oikeestaan mitään erikoista, paitsi ehkä vähän palauttavaa treeniä (voisin käydä tsekkaamassa vaikka ton viereisen uimahallin) ja sit mahdollisesti hakemaan marjoja joltain torilta. Saa nähdä, et mitä jännää mä lopuks keksinkään.

Tähän asti tän viikon aikana töissä on ollu melko rauhallista ja treenien osalta mun motivaatio ja panostus on hiponu taas huippulukemia. Näihin neljään päivään on sisältynyt 5km juoksulenkki, 1h zumbaa, 2h bodycombatia ja 2h spinningiä. Oon myös löytäny uuden tatsin raudannostoon, vaikka se ei edelleenkään oo kärjessä mun lempitreenien listalla. Ihan kiva kombo ja oon tosi onnellinen, et mun kroppa ei oo valitellu kipuu oikeestaan ollenkaan. Yleensä aina jostain vähän kolottaa, mut kiitos kunnollisten venyttelyiden ja magnesium oilin. Nää pelastajat turvas mun treenit.


(Y)



Femisoija-munakas tilliraejuustolla. Oli muuten hyvää!

Tän postauksen otsikko voi ehkä olla vähän harhaanjohtava, koska oon aikalailla sitä mieltä, et aina on mahollisuus kehittyy lisää ja haastaa itteensä uudelle tasolle. Eli ollaanko sitä koskaan siellä maalissa? Eihän kukaan oo kuitenkaan täydellinen. Lähinnä ton otsikon pääpointti onkin se, et oon kohta saavuttanu yhen mun tavotteista, jonka asetin itelleni sillon, kun tulin tänne Tallinnaan.

Mun tavote on saavuttaa hyvä ja kestävä kunto ja sit omaa peilikuvaa katsellessani halusin myös saada mun kropan uuteen uskoon ja pudottaa muutaman kilon. Vielä on vähän matkaa siihen, mitä mä haluan saavuttaa, mut tosi vähän verrattuna tähän, mihin oon jo nyt pystynyt. Oon jo tässä vaiheessa saavuttanu niin kiitettävästi, et mun motivaatio maaliin pääsyyn kasvaa vaan entisestään. Vielä olis kuukauden päivät aikaa toteuttaa itseään Reval Sportissa ja unelmien saavuttaminen häämöttää jo lähitulevaisuudessa.






Mulla ei oo pitkään aikaan ollu näin hyvä olla mun omassa kropassani. Alotin säännöllisen urheilun viime tammikuussa ja siitä lähtien oon jatkanu sitä tähän päivään asti. Huhtikuussa alotin Reval Sportissa ja siellä treenailun aikana oon löytäny uusia puolia itestäni. Ihan paras sali, voisin hehkuttaa sitä niin paljon!

Nyt pikkuhiljaa tää muutos alkaa näkymään myös mun omissa silmissäni. En oo niin itsekriittinen, et kiinnittäisin liikaa huomiota omaan peilikuvaan, joten siks mulle tuli ihan yllätyksenä, kun mulle on mainittu mun kropan muutoksesta. Kattelin vähä aika sitten vanhempia kuvia ja kyllä, ero alkaa näkyä.

Oon niin onnellinen ja tyytyväinen tällä hetkellä, et sitä on vaikee sanoiks pukee. Kyllä mä vielä tän etapin selätän ja sit lähden kohti niitä uusii haasteita. Seuraavaks vielä muutama kuva vuosien varrelta ja tästä päivästä. Itensä hoitaminen ja itsensä takii treenaaminen kannattaa, suosittelen.

BEFORE













AFTER






Joulukuu - Heinäkuu

I WILL WIN
not immediately
but definitely

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti