torstai 8. elokuuta 2013

Neljapäev

Tänään mulla on ollu todellinen hyvän fiiliksen päivä! Mikään asia ei oo painanu mieltä ja jotenkin oli vaan hyvä olo, vaikka töissä vähän väsyttikin. Lähin toimistolta suoraan Revaliin, koska tänään oli torstai, joten listalta löyty monia kivoja tunteja. Nykyään mulle koittaa aina ihan jäätävä valinnanvaikeus salilla, koska en osaa päättää, et minkä tunnin valitsisin. Torstai on esimerkiks just sellanen päivä, et siellä olis bodycombat, spinning ja bodyjam. Alkuun mietin, et meen kahelle, mut sit päädyin kuitenkin vaan combatiin. Se tuntu sopivalta tähän päivään ja muutenkin haluun kehittyy kyseisessä lajissa. Pikkuhiljaa alkaa tekniikka hioutuu oikeeseen muottiin ja tsekkailin tänään LesMillsin ohjaajakoulutuksia, eli kattoo jos vaikka tässä lähitulevaisuudessa kouluttautuisin jonkun mun lempilajin ohjaajaks. Olis niin siistii päästä ite vetää kaikkii ihania tunteja, esimerkiks just combatia.

Pistin tänään testiin myös mun uudet treenihousut, jotka oli ihan täydelliset. Ne istuu päällä niin hyvin, et en paremmasta olis osannu ees kuvitella. Oli kyllä niin hyvä löytö, koska ne oli 60 pinnaa alessa. Sportland on muutenkin kiva sporttikauppa ja voisin nyt tässä viikonlopun aikana käydä tekemässä lähempää tuttavuutta kyseisen kaupan toppitarjontaan. Joku uus treeniyläosa ois kans jees, vanhat alkaa pikkuhiljaa olee melkosii lakanoita päällä. Hahaha.

Kyllä nyt kelpaa treenata!



Löysin eilen myös Rimistä vähän hoitoo mun kuivuneille hiuksille. Tää on joku öljypohjanen suihkutettava hoitoaine, jota laitetaan kuiviin hiuksiin. Huomasin jo ekan käyttökerran jälkeen vähän muutosta. Mun hiukset tuntuu jo nyt astetta silkkisemmiltä. Tääkin oli siis hyvä löytö, koska en millään haluis leikata mun hiuksia. Ajattelin kokeilla kaikenmaailman tehokeinot ennen saksia. Sakset on se viimeinen vaihtoehto...


2.99e Rimistä



Tän päivän hyvän fiiliksen taustalla oli varmasti toi todella upee ja lämmin sää, joka kesti aamusta iltaan. Aurinko paisto ihan täydeltä taivaalta eikä pilven pilvee näkyny missään. Lämpötilatkin oli hellelukemissa, voikun tää kestäis nyt vielä ees vähän pidempään!


Sun is up!



Revalin etupiha, tätä näkyy mulle tulee varmasti vielä ikävä...


Väänsin itelleni äsken vähän iltapalaa. Olin kämpillä kaheksan pintaan ja mun teki mieli syödä jotain ei-niin-suolaista, joten paistoin taas munanvalkuaista, johon olin sekottanu joukkoon mansikkaheraa. Ostin ton herakasikymppisen joskus maaliskuussa ja en vieläkään ymmärrä et miks, koska en tykkää yhtään siitä mansikasta. Muistan vaan et sain sen tosi edullisesti jostain Alepasta, joten halusin testaa. En tykkää siitä veteen miksattuna, mut se ja munanvalkuainen pannulla paistettuna on aika bueno yhdistelmä. Kookosöljy kruunaa tietysti kaiken. Oon niin rakastunu kookosöljyyn, et käytän sitä aina kun tarvii paistaa jotain. Kookos on niin hyvää!


ja hedelmiä myös tottakai :p ja raejuustoa


Huomenna on enää töitä ja sit alkaa taas viikonloppu. Mihin nää päivät oikein hupenee? Tällekkään viikonlopulle mulla ei oo suunnitelmia. Luvassa siis nukkumista ja foxlifea hyvinkin mahdollisesti. Katsellaan ja palaillaan taas. Adjö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti