perjantai 9. elokuuta 2013

Elämän suuria iloja

Jee tänään on perjantai ja perinteen mukasesti vietän sitä omassa rauhassa täällä peräkylässä. Kävin tänään töiden jälkeen Ülemiste keskuksessa kiertelemässä tarkotuksena hakee biomarketista maca-jauhetta. Tää reissu osottautukin turhaks, koska koko kaupassa ei ollu jäljellä macaa ollenkaan. Ei vissiin siis mikään ihan turha tuote, koska sillä näköjään on aika paljon kysyntää...

En halunnu kuitenkaan luovuttaa, joten hyppäsin bussiin ja menin Solariksen biomarkettiin, josta mä vihdoin sain mitä halusin. En oo koskaan aikasemmin kokeillu macaa, mut nyt viimeaikoina oon lukenu siitä niin paljon kehuja mun seuraamista blogeista, joten halusin siis testaa, et pitääks nää hyödyt paikkansa. Kokeilemallahan kaikki selvii.

Kävin myös Solariksen toidupoodissa ja mukaan lähti taas isokasa hedelmiä. Ai että mä niin rakastan näitä perjantaisia vapaailtoja, kun pääsee rankan ja pitkän viikon jälkeen relaa hetkeks ja mussuttaa hedelmiä. Hedelmät menee mulla ihan karkista eikä mun oo pitkään aikaan tehny mieli mitään perjantai-illan mättöjä, paitsi just erilaisii hedelmiä. Vesimeloni on tällä hetkellä ihan ykkösjuttu perjantaisin!


Uus tuttavuus, joka pääsee heti huomenna aamupuuron sekaan kokeiluun.









X-factoria foxlifelta

Hyvä fiilis siis vaan jatkuu ja oon taas löytäny niin paljon positiivisia puolia mun tän hetkisestä tilanteesta. Olin tänää töiden jälkeen ihan yhtä hymyä, koska sain supermahtavia uutisia. Päivällä selailin taas epätoivosena Ladylinen tyhjyyden täyteistä vuokrapörssiä ja mun silmään iski uus vuokrailmotus, joka oli lisätty sinne ilmeisesti tän päivän aikana. Otin heti puhelimen käteen ja näpyttelin tekstarin tälle henkilölle, joka halus päästä omasta jäsenyydestään vähäks aikaa eroon. Noin parin tunnin sisään mä sain vastauksen, JOKA OLI MYÖNTEINEN!! JEE!

Oon jo pitkään koittanu metsästää itelleni syyskuusta eteenpäin jäsenkorttii vuokralle Myrtsin Ladylinen ja tänään mun näkemä vaiva palkittiin. Pääsen siis alottamaan Ladylinella heti kun tuun takasin Suomeen ja homma loppuu sit vasta helmikuun lopussa. Tää uutinen sai mut tosi onnelliseks!!

Tässä pikkuhiljaa mä voisin vaipuu tyytyväisenä uneen, koska tuolla ulkona on sen verran ukkosta ilmassa, et en ees uskalla pitää täällä valoja päällä. Äsken pidin hetken ja heti alko välkkyy siihen tahtiin, et suosiolla laitoin sen kiinni. Koneestakin loppuu kohta akku...

Vielä hetken popittelen Cheekin uutta biisiä, jonka jälkeen tää tytsy menee nukkumaan. Hyvät yöt kaikille ja muistakaa, timantit on ikuisia ja elämä on täynnä niitä pieniä ja suuria iloja, joten nautitaan kun voidaan!



2 kommenttia:

  1. Mä oon syöny macaa viimeset neljä vuotta tai tai jotain. Hassuu et sitä vast nyt hehkutetaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ihme jos cocovi-urheilijat hehkuttaa sitä omissa blogeissaan. Nekin varmasti käyttäny sitä jo monta vuotta. :) Hyvä vaan, et sana sen toimivuudesta kiertää ja et monet on huomannu ne hyödyt ja alkanu syömään!

      Poista