torstai 3. huhtikuuta 2014

Satisfied

Vähän aikaa sitten kirjotin sopparit mun PT:n kanssa ja nyt tänään saatiin viimein kaikki "alkuvalmistelut" valmiiks. Maanantaina sain mun saliohjelman ja tänään käytiin läpi mun uus ruokavalio. Olin itseasiassa aika yllättyny siitä, että en mä oikeesti ees mitenkään erityisen pieleen syö. Pientä hienosäätöä se ruokavalio kuitenkin kaipasi ja äsken kirjotin just kauppalistan huomiselle. Tuntuu jotenkin niin niin oudolta, että tästä eteenpäin pitäis syödä se 6 kertaa päivässä. Voiko se muka olla tehokasta? Kyllä se näköjään voi. Saa nähdä, et millasia tuloksia tulevaisuudessa näkyy. Ens viikko meneekin päivystysvuorossa 24h, joten seuraavaan pt-kertaan onkin sit vähän aikaa. 14pv maanantaina olis ekan tsekkauksen aika, sitä odotellessa painetaan ihan täysiä sata lasissa. ;) Oon nyt niin tyytyväinen. Kiitos ja kuittaus!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti