keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

20!

Nyt mä sit oon virallisesti kakskymppinen. Eipä sillä, että se jotenkin niin erikoiselta tuntuis, mut kyllä pakko myöntää et on siinä omat puolensa. "Teinivuodet" on nyt ohi, vaikka en ookkaan pitäny itteeni mitenkään kovin teininä pitkään aikaan. Toi omaan kämppään muuttaminen oli ehkä se suurin itsenäistymisen askel ja siihen päälle vielä se, et pääsin tekee kokopäivästä duunia. On ollu sellanen ns. aikuinen olo jo pidemmän aikaa.

Eilinen synttäripäivä meni töissä ja ihan vaan yksinään kotona. Mulla on nyt se päivystysviikko ja ei hirveesti tee mieli poistuu neljän seinän sisältä. Vielä toistaseks kukaan ei oo soitellu, mut mun tuurilla räjähtää jossain vaiheessa oikein kunnolla ja sit niitä soittoja alkaa sadella oikein kunnolla. Tää viikko on aika stressaava kun koko ajan pelkää, et jotain tapahtuu ja pitää oikeesti toimia. Onneks mut briefattiin aika hyvin jo heti maanantaina. Enää 4 päivää ja sit pääsee taas Combatiin, GRITIIN, Cyclingiin, Pumppiin ja muuhun mukavaan. IHANAA!

Eilen tosin en ollu koko iltaa ihan yksin. Porukat kävi kääntymässä ja illalla sain melkein sydärin, kun mun oveen koputettiin yheksän jälkeen illalla. Kietouduin äkkii viltin sisään ja menin kurkkaamaan kuka siellä oli. Nadine, Henna, Caro ja Leylahan ne siellä yllättämässä. Mulla on ehkä mailman parhaimmat ystävät. :)








Kiitos kaikille ihanille onnitteluista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti