sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Shoppailua

Mä oon tosi huono shoppailemaan, koska oikeesti lähes aina mulle tulee jossain välissä sellanen fiilis, et ei en mä tarvii tätä ja sit se ostos jää sinne kauppaan. Joskus kuitenkin on niitä päiviä, kun pystyn ajattelee et joo kyllä mä nyt voin jotain itelleni ostaa. Eilen oli tosiaan tällänen päivä, koska lähin Myyrmanniin alkuperäsenä tarkotuksena ostaa ens viikon safkat cittarista, mut jotenkin päädyin sit kiertelee myös muita kauppoja. Olin ihan yllättyny, et miten kivoja juttuja loppujen lopuks sit löysinkään. Gina Tricot ei petä mua koskaan, eikä myöskään H&M ja just näistä kahdesta kaupasta mä nää uudet ihanat vaatteet löysin.

<3___<3

Aamuveera, mut aivan ihana maksimekko H&M:stä <3

Päivystysviikko jatkuu mulla vielä tän päivän ja toistaseks ei oo kertaakaan puhelin soinut. Eilen Katja ja Aura kävi viihdyttämässä mua täällä mun luona. Maisteltiin vähän kuohuvaa ja vaihettiin kuulumisia pitkästä aikaa. Oli aika ihanaa. Thank you ladies <3

Tytsyt yllätti mut tällasella synttärilahjalla.
Nyt pääsee shoppailemaan lisää hyvällä omalla tunnolla. Ihania!



Enää tää päivä ja sit koittaa normaali arki, jota ollaankin tässä jo malttamattomasti odotettu. Vielä jaksaa!! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti