keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Houkutus

Tää viikko lähti treenien osalta ihan superisti käyntiin. Maanantaina viikon pakkolevon päättymisen johdosta alotin illan 45 minuutin Cyclingillä ja siihen perään 45 minuuttia BodyPumpia. Näiden jälkeen mulla oli taas tapaaminen pt:n kanssa. Tehtiin kehomittaus ja käytiin läpi mun ruokavaliota. Tulokset oli ihan odotettavat, koska viime viikko meni niin sanotusti vähän läskiksi syömisen osalta. Mun on tosi vaikee pitää kiinni 5-6 aterian rytmistä sellasina päivinä, kun en käy treenaamassa. Tän päälle vielä sellanen, et söin jopa karkkia parina päivänä. Näillä ei ainakaan niitä unelmia saavuteta.

Mulla oli viime viikolla järkyttävän usein erilaisia houkutuksia ties mihin ruoka-aineisiin ja yleensä sellasiin, joita mun ateriapapereissa ei näy. Tuli pari kertaa sorruttua ja illalla kanasalaatin jälkeen tuli napattua omena, jonka perään heti toinen. Tän jälkeen mun rottien pähkinätkään ei ollu turvassa. Okei, pääsääntösesti noi on ihan sallittuja raaka-aineita, mutta kohtuudella. Noh, tästä mennään vaan ylöspäin ja kohti parempaa.

Maanantain pt-tapaaminen sai mut taas motivoitumaan tähän ihan kympillä. Markku osaa jotenkin vaan motivoida niin hyvin! Nyt en oo syönyt grammaakaan ohi ja en myöskään aio syödä. Mä aion nyt voittaa nää houkutukset ja kuukauden päästä seuraavissa mittauksissa katsotaan miltä tilanne näyttää. Sillon aikaisemmin kun pudotin useita kiloja, niin inhosin mun kroppaa tosi paljon. Nyt mä oikeesti viihdyn mun vartalossa, joten ehkä siks mun motivaatio välillä horjuu? Haluun kuitenkin nyt antaa kaikkeni, kesää ja tulevaisuutta silmällä pitäen. ;)


Sorry guys, nyt lupaan jättää teidän pähkinät rauhaan!


Mun hiukset tuntuu nyt 2 kertaa tuuheemmilta kun ennen. Nadinen äiti teki
upeeta jälkee. Suosittelen Salon da Costaa (Lauttasaaressa) ihan kaikille!!

Vettä juomalla katoo ne suurimmat houkutukset hetkessä. Trust me!

Kyllä tekis mieli, mutta nyt ei napostella.
Ruoka-ajat & oikeet määrät kunniaan!

Kauhukseni huomasin just äskettäin, et Helsinki City Runiin on enää 24 aamua jäljellä!? Päästiin Sofian kans samaan lähtöryhmään, joka on aika huippu juttu. Varmasti tullaan juoksemaan erillään musat korvilla, mutta sit maalissa päästään tuulettelee samaan aikaan. Ei enää montaa päivää, onneks on vielä hetki aikaa treenailla. :)

Huomenna olis vielä yks tunnin normaalia lyhyempi työpäivä, jonka jälkeen pääsiäisloma kutsuu. Upeeta! Tää tietää myös kivaa vaihtelua treeniaikoihin, kun pääsee pitkästä aikaa arkiaamuna salille. Elämä on aika ihanaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti