perjantai 11. huhtikuuta 2014

3 days left

Tää viikko on edenny taas niin nopeesti, et ei meinaa itekkään pysyy enää ajantajunnassa mukana. Päivystystä kohta tehty jo 5/7 päivää, mut "pahin" on vielä edessä. Tänään uskallan vielä lähtee käymään salilla tekee omatoimisen treenin, mut huomenna kun toimisto on kiinni ja töissä on vaan Veera ja the phone, niin pikkusen alkaa jo jänskättää. Loppupeleissä ei tällanen työviikko ollukkaan niin paha kun alkuun kuvittelin. Ainakin toistaseksi oon saanut olla rauhassa ilman yhtäkään soittoa.

Rehellisesti sanottuna tää on ensimmäinen viikko noin 4 kuukauteen, kun en pääse Combat tunnille ollenkaan. Näiden kuukausien aikana oon reenaillut kyseistä lajia joka tiistai ja perjantai ja tää tyhjyyden tunteen määrä on suorastaan kuvottava. Se on vaan niin mahtava laji ja älyttömän kivaa, niin tuntuu pahalta vaan olla kahlittuna sohvalla. Henkisellä tasolla mä vähän kärsin tällä hetkellä, koska en pääse treenaamaan mun suosikkilajeja. Osaan kyllä pitää välipäiviä, mut siinä vaiheessa kun multa estyy pääsy JOKAISELLE ryhmäliikuntatunnille, niin olo ei oo kovin kotoisa ja mukava. Maltan tuskin oottaa jo maanantaita, sit pääsen takasin mun normaaliin ja erittäin rakkaaseen arkeen. :)


Ens tiistaina tykitetään sitten tänkin viikon edestä!




Myönnän kyllä, et oon erittäin urheiluriippuvainen. Mikään riippuvuus ei ehkä oo hyvästä, mut tätä mä en näe mitenkään vääränä tai vaarallisena, kun tietää omat rajansa. Mulla on maanantaina heti meeting mun PT:n kanssa ja nyt tsekataan, et mistä tän tytön paino koostuu tässä vaiheessa. En odota mitään suuria tuloksia, koska en vaan usko et näin kevyellä treeniviikolla kovin lähelle niitä tavotteita päästään. Onneks mulla ei oo kuitenkaan mikään kiire. Kaikki aikanaan!

Ihanaa & Rauhallista viikonloppua ihan kaikille!
ps. Ihanaa olla taas blondi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti