perjantai 14. maaliskuuta 2014

Sisustusta

Mulla tulee kohta 4 kuukautta täyteen siitä, kun muutin mun omaan kämppään. Nyt en pariin kuukauteen  oo tehnyt mitään uusia hankintoja tänne (rottia lukuunottamatta), mut nyt mulla on vähän suurempi projekti käynnissä ja tarkotus laittaa koko luukku ihan uuteen uskoon. Sain mun ukilta Rokokoo-kalustoa ja niistä inspiroituneena oon alkanu rakentaa uutta kotia. Se on vielä kesken, mut pikkuhiljaa hyvä tulee. Uudet verhot, tyynyjen päälliset, istuintyynyt tuoleihin ja pari koristetta on vielä tulossa.







Huomatkaa upein sisustuselementti ikinä: PYYKKITELINE...

<3

Tykästyin ihan sikana noihin kalusteisiin, vaikka alkuun oli vähän vaikee myydä sitä mun ruskeeta pöytää. Tolla Rokokoo pöydällä on kuitenkin tosi pitkä historia ja törkeesti tunnearvoa, joten en vaan voinu olla ottamatta sitä tänne. Nyt kun kaappi, TV-taso ja ruokaryhmä on samaa sarjaa ja sopii täydellisesti yhteen, niin kyllä silmä lepää.

Mun rottapojatkin on päässy nauttimaan uusista jutuista niiden häkissä ja tänään aamulla viimeks huomasin, et miten ne on kasvanu ihan älyttömän nopeesti. Ne on nyt 3 kuukauden ikäsiä veijareita ja niin syötävän söpöjä!










No eikö muka oo söpö? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti