keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Happy girl

Nyt tän tytön fiilikset on tosi hyvät & onnelliset, mutta väsymystä pukkaa ihan kympillä päälle. Kuluneen viikon ajan mulla on ollu erityisen kova treeniputki päällä ja kyllä kroppa kiittää, mut kyl se sitä lepoakin tarvitsee. Oon nyt täs lähiaikoina käynyt aika paljon GRIT -tunneilla, vaikka sillon sen legendaarisen ekan kerran jälkeen sanoinkin, et never again. Tän personal trainer "valmennuksen" ansiosta oon uskaltanu haastaa itteeni uudelle tasolle ja ottaa suuriakin harppauksia ulos mun mukavuusalueelta. Oon niin sellanen ihminen, et kun joku ulkopuolinen on tsemppaamassa, niin teen kaiken kahta kovemmin. Itekseni tulee aina otettuu ne liian kevyet painot ja tehtyy sarja vähän juosten kusten, mut jo tän parin viikon aikana tähän ollaan saatu muutos.

Ootan innolla ens viikkoa, jollon pääsen käsiks mun uuteen ruokavalioon. Oon nyt koittanut syödä mahdollisimman hyviä juttuja sen 5 kertaa päivässä ja pysynyt siinä ihan kiitettävästi. En kuitenkaan usko, et syön tarpeeks proteiinia ja muutenkaan en oo varma noista muistakaan ravintoaineista, joten apua tässä tosiaan tarvitaan jos niitä unelmia haluaa saavuttaa. Ihanaa kun sen saaminen oli kerrankin mahdollista.

Lounas: broilerijauhelihaa, pinaattia, punajuurta, parsa- ja kukkakaalia

Paras apu kipeisiin lihaksiin!

Iltalukemista <3

Postisetä yllätti. Vähän makeeta herkkupäiville :p

Dinneri: pinaattimunakasta, pinaattia ja ananaskirsikkaa

Nää mun postaukset on nyt näiden parin viikon aikana käsitelly taas aika paljon treenaamista, mut eiks se niin mee, et ihmiset tuppaa puhumaan asioista, joista ne tykkää. Henkilökohtasesti en liitä itteeni sinne fitnessfitnessfitness ihkutusporukkaan, mä voisin olla vaikka wellness. Ei niissä fitness-jutuissakaan toki mitään vikaa, ollaan kaikki erilaisia ja tykätään eri jutuista. :)

Huomenna siis lepopäivä ja tarkotus töiden jälkeen olla vaan. Välillä se relaaminenkin on kivaa,
ihanaa loppuviikkoa kaikille. Kohta se on taas, viikonloppu. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti