torstai 20. maaliskuuta 2014

Hapottaa

Ennen eilistä kehonkoostumusmittausta räväytin 50min Cyclingit ja siihen päälle 30min GRIT Strengthin ja pakko myöntää et nyt hapottaa! Mulle tuli OIKEESTI niin kaikkeni antanut fiilis. Tottakai painoja olisin voinu lisätä, mut elämäni toiseks GRITiksi olin ihan tyytyväinen. Onneks tajusin eilen venytellä kaikki paikat läpi, koska muuten nyt vois olla vielä enemmän katujyrän alle jäänyt olo. Tän toisen kokeilukerran jälkeen GRIT tuntukin jo aika kivalta lajilta, joten tuun varmasti nyt jatkossa panostaa siihenkin enemmän. Monipuolisuutta treeneihin, sitä tässä nyt tarvitaan.

Siitä eilisestä mittauksesta sen verran, että tulos oli juurikin se, jota itekkin jo etukäteen ajattelin. Rasvaprossa oli vähän koholla, joka ei tullut mulle yllätyksenä. Lihastakin tässä kropassa on yli keskitason, joka oli hienoo kuulla. Muuten kaikki arvot oli ihan mallillaan, sitä rasvaa lukuunottamatta.

Käytettiin eilinen pt-tapaaminen keskusteluun, jossa käytiin läpi mun tavotteita. Tultiin yhdessä siihen tulokseen et sanokoon ne painoindeksit mitä tahansa, niin päätavotteena ei oo alentaa vaa'an lukemaa, vaan korvaa sen ylimääräsen rasvan paino lihaksella. Tää kuulostaa mun korvaan tosi hyvältä ja uskon vahvasti, et mun päättäväisyydellä tuun viemään tän kunnialla alusta loppuun. Tosin siitä "lopusta" on väärin puhua, koska varmasti tuun jatkamaan samalla linjalla tulevaisuudessakin. Nyt vaan mielikorkeella antamaan kyytiä niille viimeiselle neljälle rasvakilolle. Kaikki siitä enemmän on vaan plussaa!






Happy girl :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti