tiistai 11. kesäkuuta 2013

Moro

Päivät täällä kuluu niin kauheen nopeesti! Lähinnä se taitaa johtuu siitä, et mun perus rutiinipäivä on sellanen, et meen aamusta vähän kaheksan jälkeen toimistolle, pääsen sieltä pois viideltä ja siihen perään suoraan treenit Revalissa. Oon käytännös kellon ympäri liikenteessä, ei tuu siis hirveesti aikaa vietettyy kotosalla. Tää on kuitenkin ihanjees tällä hetkellä, koska pääsen arkisin toteuttaa mun tän hetkistä treeniohjelmaa. Viikonloppusin tulee yleensä tehtyy jotain erikoisempaa, esimerkiks tänä viikonloppuna mama tulee mulle yökylä vieraaks perjantaista sunnuntaihin ja sit ens viikolla mun olis tarkotus ite raahautuu Suomen puolelle. Sillon on Juhannus ja jostain syystä se maanantai on tääl viel vapaana, joten saan siis viettää pitkän viikonlopun Suomessa. Ihana päästä näkee taas kaikkia kavereita.

Tänään mulla oli töissä kunnon puhelinpäivä, koska soittelin ympäri Suomee millon minkäkin infon perässä. Tää on just se juttu, josta tykkään mun työssä, ykskään päivä ei oo samanlainen. "Konttorirottana" työskentely saattaa kuulostaa tylsältä ja puuduttavalta, mut mun mielestä se on kivaa vaihteluu mun jo vuoden mittaselle kokemukselle Hesburgerin kassalla. Nyt kun oon yli kaks kuukautta täällä ollu, niin kyl oon huomannu et se asiakaspalvelu on enempi mun juttu, mut tää on myös tosi nastaa.


Näillä mennään ja voitteko kuvitella et en oo juonu kahvii kuppiikaan yli viikkoon? Mitä täällä tapahtuu :D







Ei mulla sen suurempaa syytä ollu kirjottaa tänne, kuhan taas kerran jaarittelin arjesta Tallinnassa. Täältä se ihana kesäinen sää on kadonnu lähes kokonaan ja se vähän masentaa. Pidetään kuitenkin peukkuja, et viimestään viikonloppuna kirkastuis taas, et päästäis mamin kans viettää huippuviikonloppu yhessä. Ei se tosin siitä säästä riipu, meillä on aina hauskaa! I have the best mom ever. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti