perjantai 7. kesäkuuta 2013

Ihanaa!

Moikka vaan kaikille! Ihan tähän alkuun mun on heti pakko hehkuttaa, et tänään on ollu aivan ihana päivä. Aamulla oli miellyttävää herätä ennen herätyskelloo siihen, et aurinko lämmitti ihanasti kasvoilla. Tänä aamuna olin ku joku energiapommi, koska nousin tosiaan jo ennen kuutta. Heräsin vahingossa törky aikasin, joten päätin lähtee yhtä aikasemmalla dösällä duuniin, et kerken käymään Ülemisten Rimissä. Tältä pikareissulta mukaan tarttu vihreetä jasmiini teetä, joka oli tosi hyvää ja raikasta. Jätin sen paketin ihan tarkotuksella toimistolle, koska siellä se oottaa mua sit ens viikolla. Sain myös käyttöön uuden tietokoneen, johon tottuminen vie näemmä vähän aikaa, koska sen näyttö on niin levee ja näppikset tosi pienet. Huvittavinta siinä masiinassa on se, et se on venäläinen, joten kirjaimien paikat vähän vaihtelee siihen nähden, miten esimerkiks täs mun läppärillä. Tänään mulla kesti tovi ennen kun tajusin miten saa laitettuu kysymysmerkin, siihen oli meinaan oma niksinsä. Hieno ja toimiva vehje kuitenkin, kyllä nyt kelpaa.


Näin alkaa ihana aamu!

departures



Rimin aukeemista odotellessa tuli vähän tylsää...perus meitsi.





Uus kaveri



Safkiksen vietin taas ulkona, vaikka ei aurinkoo hirveesti näkynykkään...




Iltapäivällä ehkä noin kahen aikaan alko pieni ukkosmyrsky, joka onneks hellitti jo ennen kun pääsin töistä. Viikonlopun alun kunniaks kiertelin Ülemisten vaatekaupat läpi, mut melko tuloksetta. Mikään ei jotenkin iskeny tällä kertaa, vaik yleensä Ülemisten kaupat tursuu kaikkee kivaa. Hyppäsin melko pian seuraavaan dösään, jäin pois Keskturgilla ja kävelin Stockalle. Siellä oli vähän jotain häppeningiä ja ei todellakaan ollu turha reissu, koska löysin itelleni kivan hameen. Olin aikasemmin ajatellu hankkivani vähän samanlaisen värikkäämpänä versiona, mut tää teki muhun todellisen vaikutuksen. Kiva kun pitkästä aikaa löys jotain päälle pantavaa, edellisestä shoppailu kerrasta olikin jo aikaa. IhanaaIhanaaIhanaa!

Hameen löytymisen jälkeen piipahdin vielä alakerran delissä, jossa olis ollu kaikkee naminami ruokaa, mut en ollu menossa ihan suoraan kämpille, niin en jaksanu alkaa roudaamaan niitä sieltä asti. Pari pikku juttua kuitenkin ostin.

Kotimatkalla pysähdyin nopeesti vielä Järvessä ja kävin jostain pikkumarketista hakemassa vähän jääkaappiin täydennystä. Mun kaapista ei tosiaan ihmeitä koskaan löydy, lähinnä vaan hedelmiä ja jotain maitotuotteita. Oon todellinen hedelmä addikti, etenkin näin kesäaikaan.




AH KESÄ !!





Deli hankinnat: porkkanamehua, siemensekotusta ja goji-marjoja <3





Onnellinen uuden hameen omistaja :)

Kolmessa viimesessä kuvassa näkyy mun uutuus hame ja mun mielestä se on aivan ihana. Kivan kesänen, vaikka ei nyt värikäs ookkaan, mut tarviiko ees olla? MÄ TYKKÄÄN !

Nyt mun huoneessa vallitsee pieni kaaos, koska laittelen huomisia kamoja kasaan. Tarkotuksena olis aamulla aikasin suunnata Revaliin Fatburn spinningiin ja sit sen jälkeen jos sää sallii, niin lähtee arskanottoon jonnekin beachille. Piritaa oon ainakin näin etukäteen täs miettiny. Saa nähä minne mun tie vie.

Tein tossa äsken myös huomisen aamupalan valmiiks tekeytymään jääkaappiin. Halusin kokeilla tuorepuuroo omalla reseptillä, johon laitoin luonnonjogurttia, ruishiutaleita, siemensekotusta, goji-marjoja ja vähän extra proteiinii pussista. Sillä pitäis aivan varmasti jaksaa! Voisin itseasiassa jakaa tänne blogiin jossain vaiheessa näitä mun reseptejä, sit kun vaan saan aikaseks, koska kuvathan pitää ehottomasti olla mukana. Mun sörsselit voi meinaan kuulostaa aika mielenkiintosilta yhdistelmiltä, mut oikeesti ne maistuu ja myös näyttää hyviltä, ainakin mun mielestä. ;)


Kamat nätisti epäjärjestyksessä....

Nyt sänky ja uni alkaa kutsuu pikkuhiljaa, et huomenna voi pirteenä vetää rääkkitreeniä heti aamusta. Tulee varmasti taas olee ihan super tunti ja kiva päästä pitkästä aikaa aamulla liikenteeseen. Arkisin se ei oo ihan niin miellyttävää, koska pitää olla jo puolyheksältä ihan toisella puolella kaupunkia. Onneks huomenna on kuitenkin lauantai ja pääsee treenaamaan, jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti