lauantai 8. kesäkuuta 2013

Lauantai

Tänään oli taas kerran super upee päivä ja hyvä fiilis senkun vaan jatkuu. Mulla oli herätys soimassa kasilta ja ennen Revaliin lähtöö snutasin mun tekemän tuorepuuron aamupalaks, joka pakko myöntää oli yllättävän hyvää, vaikka ite sanonkin. Siihen aikaan Revalissa ei oikeesti ollu _ketään_ ja sain tehä alkulämpät kaikes rauhas silleen, et koko yläkerras ei ollu mun lisäks ku vaan yks nainen, joka on siellä aina, oikeesti.

Alotin treenit taas juoksumatolla ja jatkoin siihen päälle tunnin mittasella Fatburn spinningillä. Täl tunnilla oli vaan 4 osallistujaa, jonka jotenkin osasin arvata, koska yleensä viikonloppu aamut on tosi hiljasia. Miksiköhän. ;)




Veeran sörsselit part 1





Let's go





Näistä aamutreeneistä jäi koko päivän ajaks niin ihana olo, et tuun varmasti käymään uudestaan. Treenin jälkeen otin Viru keskuksen terminaalista dösän kohti Piritaa. Matkalla poikkesin Rimistä hakee vähän välipalaa ja heti ku olin perillä määränpäässä, levitin mun pyyhkeen sille ihanalle ja silkkiselle hiekalle ja sit alko epätoivonen ihon auringossa grillaaminen. Epätoivonen tällä kertaa siks, et siellä päin kaupunkia oli vähän ilkeitä pilviä, joten aurinko oli esillä vähän vaihtelevasti. Siinä vaiheessa kun mun viereen leiriyty suomalainen polttariporukka (vain miehiä) niin päätin ottaa hatkat. Ihan hauskaa niillä näytti olevan, mut ite en just sillä hetkellä kaivannut näköpiiriin sellasta porukkaa, jotka huutaa ja jotka vuoronperään käyttää toistensa paljaita perseitä fudispallon maalitauluina. Näin salin jälkeisessä euphoria tilassa ei oikein napannu. Hyvä vaan ite poistuu paikalta jos häiritsee.








Rantaeväät! Kanasalaattii, pari aprikoosia ja greippivissyä.



Piritasta eksyin vielä Viruun, josta löysin TAAS itelleni ihanan hameen. Virun Seppälässä oli aika kovat alet ja mulla lahjaks saatu lahjakortti, joten mikäs siinä. Nyt kävi kyllä tosi hyvä tuuri, kun kahtena peräkkäisenä päivänä on löytäny jotain kivaa. Hain samalla myös mun puhelimen näyttöön uuden suojakalvon, nyt näkee taas jotain siitä ruudusta. Hahaha.

Toppi on kans uusi



Tää loppuilta onkin menny sit aikalailla vaan kämpillä hengatessa, tai oikeestaan tos terassilla. Menin sinne nauttii päivän vikoista auringon säteistä ja nyt toivon, et pikkuhiljaa tää rupeis näkyy myös rusketuksena iholla. Arkisin ei oo oikein mahiksii paistatella auringossa, paitsi viiden jälkeen illalla, joten hienoo et viikonloput oon sit vapaalla.

Talvella mä niin kammoksuin näit viikonloppuja, jotka jouduin viettää itekseni omassa seurassa. Ehkä se on tosiaankin tää kesä, joka on muuttanu täs kaikessa monta asiaa. Summer is the best!




Naminami !!

Huomenna vuorossa olis todennäkösesti sunnuntai zumbat ja lisää brunaa, jos vaan sää suosii.
Jeejee life is good. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti