keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kolmapäev

Hello there! Mitä mieltä ootte mun uudesta ulkoasusta? Oon jo pitkään halunnu uutta ilmettä tähän blogiin, koska olihan se edellinen kansikuva mulla käytössä parisen vuotta. Tää uus on mun mielestä tosi makee ja kiitos kuuluu ehdottomasti Pietalle, joka suunnitteli ton kuvan pari päivää sitten. Kiitoskiitoskiitos!

Tänään mennään jo keskiviikossa ja en oikeesti ymmärrä, et mihin nää päivät menee näin äkkiä. Äskenhän vasta mami oli mulla kylässä ja nyt mun seuraavaan Suomivisiittiin onkin enää pari päivää?! 
Onneks mulla on kuitenkin tosi hyvä ja rento fiilis kaikesta. Hakunamatata ei huolen häivää!


Happy girl

Tänään töissä suju kaikki oikeestaan tosi hyvin. Välillä oli taas ilmassa sitä kuuluisaa tekemisen puutetta, mut siinä vaiheessa jos aika käy tosi tylsäks, niin kyselen muilta tiimiläisiltä aina et tarviiko ne apua. Pidin taas mun safkiksen ulkona, koska oli pitkästä aikaa ihanan aurinkoinen sää, JES! 

 Pääsin lähtee viideltä kuten yleensä aina ja vaikka mulla oli vähän uupunu olo, niin päätin silti lähtee räväyttää rääkkitreenit Revaliin. Urheileminen väsyneenä ja huonolla mielellä ei kannata, mut mun "väsymys" johtuu täällä aikalailla siitä, et istun 8,5 tuntia päivässä tietokoneella. Treeni sen jälkeen piristää kummasti.


Good morning!








Banaani vaan maistuu paremmalta kun sen syö lusikalla, se on fakta.

Missä pilvet? EI OLE! IHANAA!

Keskiviikko on mulle sellanen treenipäivä, et mua jäis harmittamaan tosi paljon, jos en sillon pääsis salille. Keskiviikkosin siellä on ihan paras spinning-tunti, jonka missaamista yritän välttää. Tällä viikolla on nyt tullu treenattuu vähän kaikkea, esim. zumbaa, combatia, spinningia ja matolla juoksemista, lihaskunto harjotuksia unohtamatta. Hieno viikko siis jo nyt takana, huomenna olis mahdollisesti luvassa BodyJam pitkästä aikaa. Sekin on tosi kivaa.


Iltapala tänään: raejuustoa, auringonkukan siemeniä ja miniluumutomaatteja. Jälkkärinä persikka. Nam!

Nyt toivotan hyvät keskiviikko illan jatkot kaikille. Mä suuntaan tästä nukkumaan, koska huomenna olis vielä muutamia asioita hoidettavana ennen perjantaita ja tottakai myös Reval Sport kutsuu ja pakkaamistakin vois harkita. Tällä kertaa ajattelin lähtee liikenteeseen vaan treenikassilla ja aivan varmasti selviin, koska mitä sitä turhaan liikaa kamaa raahaamaan edestakasin. Kohta nähdään taas Suomen puolella! I can't wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti