perjantai 21. kesäkuuta 2013

Juhannus?

Tänä vuonna mulla ei oo ilmaantunu minkäänlaista Juhannus fiilistä, tai ainakin tähän asti tää päivä on tuntunu vaan normaalilta arkiselta perjantailta. Joka vuos oon viettäny Jussia meijän mökillä Pertunmaalla perheen ja tuttujen kesken, mut tällä kertaa missaan tän huvin kokonaan. Porukat lähti sinne jo keskiviikkona ja tuun tänään sen verran myöhään Helsinkiin, et en kerkee mihinkään kyytiin ja koska kyse on Suomesta, niin bussillakaan ei pääse Kuorttiin enää siihen aikaan. Vietetään Juhannusta sit cityssä, mikäs siinä.

Tälle illalle mulla ei oo sen suurempia suunnitelmia. Meen Auraa vastaan Pukinmäkeen ysiks, kun sillä loppuu sillon duunit siellä. Sit jatketaan luultavasti meille ja vietetään rauhallista iltaa ihan kahestaan. Oihh että ku mulla on ollu niin ikävä niitä mun ja Auran kahenkeskeisiä iltoja, edellisestä kerrasta on meinaan tosi kauan aikaa. Ostin alkuviikosta ihkun pinkin vesipiipun, sitä ja iltaa siis odotellessa!

Huomenna oon kutsunu mun kavereita meille hengailemaan & virittäytymään juhlatunnelmaan, koska lähdetään mahollisesti vallottaa Helsingin yötä porukalla, tai niiden kanssa, jotka messiin nyt sit lähteekään. Paikka vaihtoehtoja olis ainakin Tiger ja Baarikärpänen, saa siis nähdä minne tie vie!

Oikein hyvät Juhannukset kaikille, pitäkää super kivaa! Mulla on vielä vähän duunia ja sellaset 5 tuntia laivan lähtöön. Helsinki here I come again!


Viime Juhannus Pertunmaalla ja Emmi seurana. Lovely memories <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti