tiistai 3. syyskuuta 2013

Workout

Maanantaina pääsin virallisesti takasin treenaamaan kauan ikävöidylle Ladylinelle. Oon ekan kerran käyny siellä joskus 15v ikäsenä, jollon se paikka oli totaalisesti eri näkönen kun tällä hetkellä. Mun viimesin jäsenyys loppu viime maaliskuussa ja sen jälkeen koko paikka räjäytettiin ihan uuteen uskoon. Se on nyt paljon tunnelmallisempi ja modernimpi kun aikasemmin. Tykkään tosi paljon!

Ekana iltana Ladylinella kävin polkemassa 50 minuutin cyclingit ja tänään vuorossa oli tunnin bodycombat. Kumpanakin päivänä oon suorittanu myös omat treenit juoksumatolla ja muilla laitteilla. Combatissa on nyt just käynnissä miksaustunnit, eli se tunti koostuu useista eri vanhojen ohjelmien biiseistä. Ootan innolla sitä päivää, kun parin viikon sisällä siirrytään 57 ohjelmaan, jonka tracklistia mä popittelen jo ihan fiiliksissä. Biisit vaikuttais ainakin olevan tosi jees!

Tää fiilis on aivan huikee, kun pääsin heti takasin treenien pariin. Oon niin urheilunarkkari, et pidemmän päälle oisin tullu hulluks, jos en olis päässyt kaikille päivää piristäville ryhmäliikuntatunneille.


Uus treenipaita Stadiumista alle kympillä. Ei paha!

Jee sain taas mun pallon käyttöön. Tolla saa avattuu kaikki lukot koko selästä. Kandee kokeilla!



Vaikka Tallinnan Reval Sport olikin ihan huippu mesta, niin kyllä tuntu ihanalta mennä takasin Ladylinelle. Siellä se ilmapiiri on vähän erilainen, tuntitarjonta on kattavampi, laitteet on paremmassa kuosissa ja tarjolla on kaikkii extra juttuja, joita ei Revalissa ollut.

Pakko sanoo, et ihanaa olla takasin Suomessa. Oon niin onnellinen just nyt tällä hetkellä. Vielä on pari päivää ennen ekaa duuniputkea, jota tosin sitäkin ootan jo innolla. Tää toimettomana himassa istuminen on tosi tylsää, haluun saada mun elämän järjestykseen mahollisimman nopeesti. Onneks on kuitenkin perhe, kaverit ja kuntosali, ilman niitä en pärjäis.

Nyt on taas syvävenyttelyiden aika, ettei huomenna olo oo kun katujyrän alle jääneellä. Huomenna kohti taas uusia treenejä. Jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti