sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Weekend

Viime torstaina sain itelleni keikkaa kolmannesta firmasta, jolle tuun tekee töitä ainakin toistaiseksi. Tän takii mä nyt sit viimein perjantaina allekirjotin irtisanoutumispaperit Heseltä, eli mun heseura loppuu 13.10, koska lupauduin tekee seuraavan listan loppuun. Lähteminen tuntu tosi haikeelta, mut nyt mulla on mahollisuus alkaa helsinkiläistää itteeni pikkuhiljaa. Toivottavasti saisin kaikki työasiat kuntoon, et voisin muuttaa omilleni jo mahollisimman pian ja mieluiten Helsingin puolelle. Tää lähiö alkaa jo vähän nyppii...

Perjantaina starttas mun 19 päivän pitunen työputki, joka kuulostaa aika rapeelta, mut kun saa tehä myös niitä alan hommia, niin mieli pysyy korkeella. Mä oon niin oikeella ja mulle sopivalla alalla. :)

Perjantai-ilta meni satamassa kuin myös lauantai aamu, jonka jälkeen kiidin suoraan vielä iltavuoroon Heselle. Nyt sunnuntaina vuorossa oli yllättäen 9 tunnin vuoro Hesessä, mut ei kyl haitannu yhtään. Sunnuntain tuplaliksa motivoi aina. Vaikka mulla on töitä nyt tosi paljon, niin onneks aikaa riittää myös mun ihanille ystäville. Lauanaina vietettiin Caron kans iltaa Vapaalassa ja maisteltiin tosi hyvää punkkua. Tollasista hetkistä mä tykkään. Kiitos Caro <3










Uudet kengät <3


















After 9 hours...

Ayyyyyyy



Työn täyteinen weekendi siis tällä kertaa ja hyvin jaksaa painaa eteenpäin. Huomenna taas illaks Heselle, mut sitä ennen aamupunttii Ladylinessa. Tykkään! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti