sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Homecoming

Nyt sitä ollaan taas onnellisesti Suomessa ja rehellisesti sanottuna olo on tosi helpottunu, vaikka mun pää ei edelleenkään osaa sisäistää sitä, et nyt ihan oikeesti saan jäädä kotiin. Henkisesti oon lähössä tänään ilta yheksän Lindalinella takasin Tallinnaan. Eiköhän mieli ala pikkuhiljaa sisäistää tätä kaikkea, viimeistään ehkä huomisaamuna, kun herään omasta sängystä uuteen viikkoon.

Kotimatka sujui tosi hyvin ilman minkäänlaisii ongelmia ja loppujen lopuks lähteminen ei tuntunukkaan erityisen haikeelta. Tottakai työpaikalta poistuminen oli se suurin rasti, mut selvisin siitäkin tosi hyvin.


Mun huone näytti vähän eriltä, kun sain aamulla kasattuu mun sängyn pois. Tota vuodesohvaa ei kyllä tule ikävä...





Mun botski lähti klo 19:30 D-terminaalista ja ennen sitä kävin hakemassa parit pakolliset tuliaisostokset. Tarkotus oli koukata Superalkon kautta, mut ulkona sato niin kaatamalla, et päädyin terminaaliin marketteihin. Onneks sieltä löyty kaikki mitä tarvitsin. Itelleni en hirveesti mitään ostellut, paitsi ison kasan eri makusia teepusseja. Tykkään syksyllä ihan älyttömästi juoda teetä kynttilän valossa ja samalla fiilistellä esimerkiks Enrique Iglesiasin musaa peiton alla. Virosta saa ihan parhaat teet, ne kuuluu aina mun pakollisten ostosten listalle kun siellä käyn.

Paluumatkan pääsin matkustamaan Business Loungessa, joka oli ihan mahtava päätös tälle kaikelle. Siellä on tosi monipuolinen buffet ja juomat kuuluu myös hintaan. Sain tän kiitoksena kuluneesta kesästä, mikä oli aika ihana ylläri. 










omomom rapuja ja valkkaria of course :p

sit vähän jälkkäria ja pepsi maxia



taxfree ostokset

Illalla Nadine tuli hakee mut Länsiterminaalista, jonka jälkeen tultiin vielä hetkeks juomaan iltateetä meijän keittiöön. Mun porukat oli Kroatiassa ja pikkusisarukset jossain mestoilla, joten saatiin siis olla ihan kahestaan. Aamulla oli niin ihanaa herätä omasta sängystä, keittää hyvää kahvia, syödä aamupalaa ja lukee hesarii omassa keittiössä aamuauringon paisteessa. Nää on niitä elämän pieniä iloja, joita oon kaivannut ihan älyttömästi.

Käytiin Viivin kans aamusta Myyrmäen pallohallin kirpparilla ja mukaan tarttu vaikka mitä kivaa. Löysin laukun, pari paitaa, pari neuletta, käsikorun ja jakkutakin. Hintaa näille kaikille tuli vajaat 10 euroa. Kirppareilla shoppaaminen on ihan parasta sillon kun sitä hyvää kamaa on tarjolla paljon!


Good morning!



Mitkään sanat ei riitä kuvaamaan mun onnellisuutta tällä hetkellä. Oon kerennyt näkemään mun rakkaita kavereita jo ton ekan päivän aikana tosi paljon. Muutamat itkunpurkauksetkin on jo selätetty. Mun fiilikset on tosiaan vielä erittäin sekavat ja tuntuu, että välillä puhun ihan höpöjä ja oon omissa maailmoissani. Huomenna koittaa kuitenkin paluu tutulle & turvalliselle kotisalille Ladylineen ja arki alkaa rullaa normaaliin tahtiin. Kyllä mä vielä tänne sopeudun, siitä oon aivan varma.

Kohta lähetään moikkaamaan Ukkia sen kotiin. Edellisestä kerrasta onkin vierähtäny jo niin pitkä aika, et oon enemmän kun innoissani. Illalla taas luvassa muiden ihanien ihmisten tapaamista. <3

Hyvää sunnuntaita ja tänään alkanutta syyskuuta kaikille. Sieltä se syksy tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti