lauantai 14. syyskuuta 2013

Perjantai 13

Tänä aamuna oli ihanaa herätä siihen tunteeseen kun tietää, että edessä on vapaa viikonloppu. Tänä syksynä näyttäis nyt vähän siltä, et mun viikonloput menee duunien parissa. Nyt saa kuitenkin nauttia, koska vasta maanantaina jatkuu duunit.

Tänään olis tarkotus lähtee kohti Helsingin yötä, koska edellisestä kerrasta on niin pitkä aika. Paikasta ei oo vielä tietoa, mut eiköhän se tässä illan mittaa selvii. Viidestä eteenpäin alotetaan juhlinta mun Suomeen paluun kunniaks ja myöhemmin illalla sit keskustaan. Baarikärpäseen, maybe? Oon jo nyt niin innoissani !!

Eilen oli perjantai 13 ja jos sen pitäs olla epäonnen päivä, niin eipäs ainakaan mun osalta ollut. Sain yllättävän sähköpostin, jossa mulle tarjottiin töitä firmasta, jossa työskenteleminen on ollu mun haave jo pitkään. Nyt näyttäis siltä, et Tallinnan kesätyöt ei menny todellakaan hukkaan, koska mahdollisesti tää tyttö alottaa pian taas Tumlarella. Niin ne unelmat vaan käy toteen kun niihin riittävästi uskoo!

Nyt nautin pienessä flunssassa ihanasta aamusta ennen kun alkaa iltaan valmistautuminen. Tänään lähtee! Hahahaha ;)
 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti