torstai 19. syyskuuta 2013

Motivaatioo

Muutaman päivän hölläilyjen ja kipeilyn jälkeen sain oikeestaan samantien treeneistä kiinni ja motivaatio nous uudestaan ihan huippuun. Tällä viikolla oon tehny pelkkiä iltavuoroja ja tuun myös jatkossa tekee niitä tosi paljon. En hirveesti tykkää iltavuoroista, koska ne on aina just päällekäin Ladylinen parhaiden ryhmäliikuntojen kanssa. En siis oo päässy tällä viikolla kunnolla polkee cyclingissä, joka on tosi harmi, koska kyseessä on yks mun lemppari lajeista.

En tiiä mitä maanantaina tapahtu, mut kaivoin jostain taas rutkasti uutta intoo omiin salitreeneihin. Tilanne on nyt mitä on töiden takia ja haluun silti päästä käymään salilla, joten oon maanantaista eteenpäin treenannu itekseni aamusin. Oon treenaillu punttiksen puolella yhtä 20 minuutin cyclingiä lukuunottamatta ja oon nauttinu ihan täysillä. Kaikkeen siis näemmä tottuu ja ihanaa et tääkin treenausmuoto tuntuu hyvältä. Vähän yli viikon päästä mulla on välillä peräti 2 vapaapäivää viikossa ja muutamia aamuvuoroja, eli sit pääsee taas polkee. 



Tänään mulla olis iltapäivällä se tapaaminen, jossa selvii, et saanko mun uran Hesen kassalla päätökseen. Eilen olin iltavuorossa ja pakko myöntää, et ajatuskin irtisanoutumisesta tuntuu tosi haikeelta, koska meillä on niin mahtava työporukka. Pakko kuitenkin myöntää, et kolmen vuoden opiskelut menee kyllä edelle, joten jos vaan saisin tehä mun unelmaduunia, niin se irtisanoutumispaperi sais mun allekirjotuksen aika hätäseen. Ei kuitenkaan vielä tehdä mitään radikaalia päätöstä, tänään se selviää. Iltapäivällä oon sit viisaampi.

Sen pikkupalaverin jälkeen olis tarkotus vapaapäivän kunniaks käydä joko BodyCombatissa tai pitkästä aikaa testaamassa steppiä. Illalla sit laatuaikaa Caron seurana. Nyt nauttimaan viikon ainoosta vapaasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti