sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Arki rullaa

Perjantaina koitti se päivä, kun vihdoin ja viimein viiden kuukauden tauon jälkeen palasin takasin töihin. Eka päivä tuntu aika katastrofilta lounasaikaan ja pientä kiirepaniikkii ja säheltämistä oli havaittavissa mun työskentelyssä, mut lauantaina homma kääntykin sit jo paaaaaljon parempaan suuntaan. Omalla tavallaan tuntuu tosi kivalta olla takasin vanhassa työssä, kun työpäivän aikana tulee tehtyy paljon eri hommia ja aikakin vaan lentää.

Mun arki rullaa nyt tosi hyvin ja oon onnellinen. Saan käydä töissä, nään mun ihania kavereita ja aikaa jää myös treenaamiseen, joka on mulle tosi tärkee juttu. Nyt oon vaan vähän kipeenä, mut pikkuhiljaa taas uuteen nousuun kun tää flunssan poikanen ollaan selätetty.


Ihana aamu taas kerran!



Uutena tuttavuutena pakastetut banaaninpalaset. Maistuu ihan bansku jätskiltä. Suosittelen!





Mun elämä sai viime torstaina myös uuden tuulahduksen, joka lisää mun onnellisuuden tunnetta niin paljon et huhhuh. Sain vihdoinkin matkailualan töitä !!! Alotan keskiviikkona keikkaduunit ja tuun tekee lähtöselvitystä Helsingin satamissa. Nyt arkisin aina kun kaverit on kouluissa ja töissä niin ei mullakaan oo tekemisen puutetta. Kun yksi työpaikka ei riitä. ;)

Nyt vielä kaks vuoroa Hesellä, jonka jälkeen tää 5 päivän putki on työskennelty ja aika suunnata harjottelemaan satamaan. Ekana vuorossa olis länsiterminaali, maltan tuskin odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti