keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Hardworker

Tänään alotin virallisesti mun kakkostyössä ja pääsin tekee mun ensimmäisen vuoron länsiterminaalissa. Tää päivä oli taas yks hyvä esimerkki siitä, et oon todellakin päätyny oikeelle alalle ja tehny hyvän valinnan sillon yläasteella yhteishaussa. Matkailuala on vaan niin mua varten. Mun mielestä on kivaa työskennellä asiakaspalvelussa ja erityisesti matkailualan yrityksissä. Ihanaa palvella asiakkaita, jotka on pääsääntösesti hyvällä tuulella ja innoissaan, koska ne on lähössä lomalle tai muuten reissuun. Tottakai meitä on moneen junaan ja aina joukkoon mahtuu niitä ikäviäkin tapauksia, mut suurinosa näistä asiakkaista on kuitenkin niin ihania! Kivaa vaihteluu tällaselle pikaruokalassa työskentelevälle kassatädille, jonka päälle ihan oikeesti on parit ranskalaiset heitetty ja perään haistateltu ties mitä maan ja taivaan väliltä. Ei sen puoleen et kasvattava ja mielenkiintonen kokemus sekin...

Aamun vietin itekseni nautiskellen hyvää aamupalaa ja puolen päivän aikaan lähin suorittaa hoidettavia asioita, jonka jälkeen suuntasin länteen. Päivä alko lippujen järjestelemisellä ja niiden tsekkaamisella ja loppuun tehtiin yhdessä kollegan kanssa virallinen lähtöselvitys ja toivotettiin monelle asiakkaalle oikein hyvää bileristeilyä.















My darling <3

Töiden jälkeen menin vielä Leylalle hengailee tohon Martsariin. Ihanaa nyt kun Leyla asuu ihan tossa naapurissa, niin nähään varmasti tosi useesti vaikka ei ollakkaan enää koulussa. Love you honey!

Nyt mulla on 6 päivän duuniputki ohi ja huomenna yks vapaa. Tarkotus olis lähtee treffaa Siniä ja illalla sit vuorossa BODY COMBAT. Jeiii! I love my life right now. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti