torstai 23. toukokuuta 2013

Work work work!

Nyt mulla on jäljellä enää 4 harjottelupäivää, jonka jälkeen tuun pariks päiväks Suomeen ja sit alkaa mun ura Tumlaren summer helperinä. Nyt kun tota duunia on tehny putkeen sen 2 kuukautta niin alkaa olee jo kärryillä kaikista kuvioista ja pystyy oikeesti tekee hommia itsenäisesti. Tottakai aina välillä tarvii apuu, kun tulee eteen jotain uutta, mut tutut jutut sujuu jo tosi hyvin. Nyt kun kesä lähenee, niin töitäkin alkaa tulla enemmän. Ei siis tartte vaan pyöritellä niitä peukaloita...

Eilen meillä kävi duunissa yllätysvierailulla yks suomalainen yhteistyökumppani ja ne toi mukanaan niin paljon fazerin suklaata, et nyt sitä tursuu meijän työhuoneen kaapeista. Eilen niitä tuli sillon tällön napsittuu, mut tänään tuli jo selkee tökkäsy, et hyi, ei enempää. Suklaa on hyvää, mut pienissä määrissä ja kohtuudella. Enemmän mua koukuttaa mun duunipaikan kahvikone. Ah se on ku unelma!

Tää duunipäivä meni jotenkin kauheen nopeesti, vaikka mulla ei mitenkään älyttömästi tehtävää ollutkaan. Mä kyllä oikeesti niin tykkään tosta duunista, se sopii mulle jotenkin niin hyvin. Kivaa lähtee töistä hymyillen pois ja silleen, ettei oo ihan nuutunu eikä ensimmäisenä mielessä pyöri vaan kirosanat. Jaksaa siis aina käydä treenamassa päivän päätteeks.


Kahvitauko !!



Ülemiste city keittiön ikkunasta



Tänään oli aika perus torstai, koska menin töistä suoraan Revaliin. Eka ajattelin, et voisin mennä vaan yhelle cycling tunnille, mut jos muka nälkä kasvaa syödessä, niin sit myös hullun kiilto silmissä urheillessa. Heti kun pääsin pukkariin, niin vaihoin kamat nopee päälle ja menin kierreportaat ylös kakkoskerrokseen, jossa on kaikki aerobiset laitteet. Löysin heti yhen mun parhaista kavereista vapaana, eli juoksumaton. Yleensä torstai-iltasin saa vähän venailla ennen kun joku toinen lopettaa, siellä on meinaan usein niin täyttä.

Juoksin tällä kertaa 7,3 kilsaa, sit tein vatsa- ja selkätreenin ja loppuun vielä kävin sillä cycling tunnilla, jonka alunperin piti olla tän päivän ainoo treeni. Kävi se hyvin näinkin, koska nyt on melko hyvä olo!


Reval sportin ympäristöö...

...kuin myös

BEFORE! After kuvia en kehtais ees laittaa, cyclingin jälkeen tuppaa aina olee vähän hikisessä kunnossa. Hahahaha.

Viikonloppu alkaa huomenna, mut täl hetkellä se on mulle ihan yks ja hailee. Mulla ei oo mitään suunnitelmia. Pitäs varmaan siivota, mut ei hirveesti inspais. Jos on aurinkoo, niin voisin yrittää saada vähän värii pintaan ennen ens perjantain ylppäreitä, mut voi olla et tää on vaan toiveajatteluu. Nyt on meinaa ollu sen verran kylmää ja sateista.

Huomenna tai viimestään alkuviikosta mulle selvii tarkempi aikataulu mun Suomen reissusta, mut keskiviikosta sunnuntaihin mut voi bongaa Vantaa-Helsinki huudeilta. I just can't wait, tuntuu kun viime kerrasta olis ikuisuus!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti