tiistai 21. toukokuuta 2013

M&M

Tänään oli taas vähän erikoisempi tiistai, koska sain viettää sen Millan ja Mimmin seurassa. Viime viikolla ne ilmotti, et nyt olis sopivasti aikaa pienelle päivä visiitille Tallinnaan ja koska mä pääsen näin harjotteluaikana jo neljältä töistä, niin arki-iltoinakin on ihan kivasti aikaa. Tytöt tuli jo joskus iltapäivällä, mut me treffattiin Virun edessä vasta sen jälkeen, kun mä pääsin töistä. Näin jo dösäriltä asti nää kaks seisomassa Coffee in -kiskan vieressä ja oikeesti sitä riemun määrää, koska ollaan nähty viimeks mun läksiäiskemuissa maaliskuun lopussa. Ikävä on ollu melko kova, koska ennen nähtiin koulussa päivittäin, mut heti lukuloman alettua ei nähty enää niin usein ja varsinkin nyt meijän työharjottelun aikana ei oo oikein aikataulut sopinu yhteen. Onneks tänään saatiin viettää ihana päivä yhessä.

Käytiin syömässä Dublinerissa, joka on mun mielestä paikkana tosi miellyttävä ja myöskin edullinen paikka. Sieltä saa ihan parasta kanasalaattia ja paljon muuta hyvää. Tytsyt veti jotain pihviä tällä kertaa ja ite otin just sen kanasalaatin ja juomana tietysti lasin valkkaria. Mä tykkään niin paljon viineistä, kyllä nyt perus siidereitä ja oluttakin juo välillä, mut lasillinen jotain hyvää vinkkuu on enempi mun makuun.

Dublinerin jälkeen pystytettiin oma piknik Tammisaare parkiin ja loppuun piipahdettiin vielä Cubanitassa. Siellä ne alkaa uhkaavasti jo muistaa mun naaman, on vissiin tullu käytyä semi useesti. Hahaha.


Hard worker! Tykkään niin paljon mun työstä, oikeestaan jokasen päivän jälkeen lähen toimistolta hymyillen pois. Tuntuu jotenkin ittelleen sopivalta hommalta.

Parasta!
ja kamera täyttyy ruokakuvista hahaha

Sain myös ekaa kertaa uuden 5e setelin, muistuttaa vähän monopoli-rahalta mun silmään...

Tänään ei hirveesti tullu otettua kuvia, mut ei aina tarviikkaan. Yleensä tykkään kuvata paljon, koska myöhemmin on kiva kattoo vanhoja kuvia ja muistella kaikkee mennyttä. Tää päivä oli taas niin piristävä, et sain paljon lisäenergiaa tähän yksinoloon. Välillä tuntuu tosi raskaalta olla erossa kaikista kavereista, onneks kuitenkin ens viikolla mun tie vie lahden yli Suomeen pariks päiväks. Se fiilis tulee varmasti olee outo, mut samalla aika upee ja ihana, ei taida ees adjektiivit riittää kuvaamaan sitä tunnetta. Maltan siis tuskin odottaa, kohta nähdään kaverit!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti