lauantai 25. toukokuuta 2013

Nõmme päivä!

Kuten jo otsikosta voi päätellä, niin oon viettäny tän koko päivän aamusta asti kotihuudeilla. Heräsin tosi aikasin, mut silti törkeen väsyneenä, joten päätin siis olla tekemättä mitään järkevää. Aamupäivän tutkistelin kaikkee leivottavaa mun valmistujaisjuhliin ja löysin muutaman ihan kivan reseptin. Siinä ohjeita selaillessa muistin, et mun jääkaappihan on ihan tyhjä, joten oli pakko lähtee kauppaan..

Kävin kaupassa Järven Selverissä ja sit jäin viel hetkeks sen lähettyville nauttii auringosta. Näin dösän ikkunasta yhen kivan pikkusen puiston, jonne suunnistin saman tien. Hetken mä siinä hengailin, jonka jälkeen otin dösän takas kämpille. Tänään tuli yllättäen ihana aurinkosää, vaik aamulla säätiedotus lupas vettä ja viileetä. Tällä hetkellä tääl tosin tulee paljon. Puhuin just mamin kans puhelimessa ja se sano et niin kuulemma Suomessakin. Toivotaan, et ens perjantaina olis sit ainakin hyvä sää siellä lahden pohjoispuolella!


Tuuli veti hiukset just sopivasti silmille...

Vikerkaare





oli joo aika iloinen puisto..



Vähän välipalaa



Ens viikon safkat

Kauppareissun jälkeen sain vihdoin aikaseks raivosiivottuu mun huoneen ja siinä samalla luuttusin myös tän talon rappuset. Tuli tosi aikaansaanu olo. hahaha.

Yritin myös epätoivosesti saada vähän värii mun talven jäljiltä valkoseen naamaan. Vetäydyin siis takapihan terdelle pariks tunniks makoilee. Tää tuuli oli kuitenkin sen verran rasittava, et pidempään ei sietokyky enää olis kestäny. Koko ajan lenteli lehtiä sun muuta päälle...aurinko lämmitti silti tosi ihanasti.




Summer is here!!

sexyt yökkäri pantsit...mun kaikki kesävaatteet on vielä Suomessa. Onneks kohta pääsee hakemaan!

Nyt oon vähän kahen vaiheilla, et lähtisinkö viel käväsee keskustassa. Pitäs käydä vähän kaupoilla ettimässä ylppärilahjoja, vaikka tosin onhan mulla täs vielä aikaa. Tänään jäljellä 4 päivää!! Kohta mennään. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti