lauantai 18. toukokuuta 2013

This week

Kesä alkaa tälläkin puolella merta lämmittää mukavasti, joten mikä oliskaan sen parempi ajatus, kun viettää ihanaa ja aurinkoista terdepäivää ihan parhaassa seurassa.Tällä viikolla on tullu monta kertaa käytyy töiden jälkeen ulkona parilla huurteisella Amandan kans. Löydettiin eilen yks mahtava bar&café, joka sijaitsee ihan Tallinnan ytimessä. Sen nimi on Cubanita, eli siis vähän lattaripainotteinen mesta. Siellä soi aina DJ miksejä kaikista ihanista lattaribiiseistä, eli just mun makuun. Tää paikka saa viel suuret lisä propsit siitä, et siellä on todella (painosanalla todella) ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta ja vesipiippuu pääsee maistelee hintaan 6,50 euroo, joka on tähän asti bongatuista paikoista edullisin. Noita piiputubia tuntuu olevan joka nurkassa...

Eilen meillä oli vika ilta yhessä Amandan kans, koska se lähtee täs kohta jo takasin Suomeen. Sen kunniaks hengattiin pari tuntii kaupungilla Caron ja Emeliinan seurana, koska ne tuli käymään pikasesti Viikkarin neljän tunnin päiväristeilyllä. Ihana oli nähä niitäkin pitkästä aikaa, vaikka se olikin tollanen ihan lyhyt reissu.

Jotekin kummasti päädyttiin (taas) syömään African kitcheniin. Otettiin pullo roseviinii ja syötiin perushyvää kyseisen paikan kasvisruokaa. Tällä kertaa myös kattoterassi oli jo avattu, joten päästiin syömään sinne. Reggae musaa, hyvää ruokaa ja parasta seuraa, kyllä kelpasi!




Smile you are beautiful :)

Hyvä mutta tosi makee, ei siis ollu mitenkään miellyttävä ruokaviini. Toimi kuitenkin.

FOOD !!

Eilen loppuillasta käytiin kääntymäs vielä Cubanitassa, jonka jälkeen kummallekin meille iski ihan järkyttävä hedari, joten oli pakko lähtee takasin kämpille. Onneks kuitenkin ilta onnistu ja oli tosi hauskaa taas kerran, vaikka nyt ajoissa kotiin lähdettiinkin. Ehkä kuitenkin ihan hyvä, koska tänään mulla oli se kauan odotettu päivä ja piti olla aamulla jo pirteenä menossa.

Tänään, lauantaina 18. helmikuuta, oli siis Maijooks. Ilmottauduin siihen mukaan jo huhtikuun alussa ja jo ennen lähtöö mä päätin, et lähen koittaa pystynkö siihen. Tällä treeni määrällä olin aika varma, et se tulee olee helppo rasti. Tää oli kuitenkin mun eka kerta, kun juoksen 7 kilometrii maastossa. Se on vähän eri asia, kun tehä sama suoritus Revalin juoksumatolla...

Alkuun mua jopa vähän jännitti, mut se oli sellasta positiivista jännitystä. Siinä vaiheessa kun meijän juoksuporukalle laskettiin viimeset sekunnit ennen starttii niin ajattelin, et Oh god se on menoo nytten. Alotin melko nopeeseen tahtiin ja olin yllättyny siitä, et pystyin pitää niin nopeen tahdin alusta loppuun. Puolessa välissä nappasin kupillisen jotain urheilujuomaa pysähtymättä ja sit matka jatku maaliin asti. 5-6 kilsan välillä saavutin jo mua 10 minuuttia ennen lähteneen porukan häntäpään. Hahaha.

Nyt on ihan mahtava fiilis ja olin tyytyväinen mun tulokseen, eli 38 minuuttiin. Ehkä mä vielä joskus juosten saavutan saman pisteen ku tän Maijooksun voittaja, se leidi juoksi 7 kilometrii 23 minuutissa, ei huono!!


Ready to go!

ja tosiaan juoksijoita, oli paljon enemmän kun toi yli 4000..

Mun rakkaat niksut !


Lähtöviiva lähestyy...



Mulla siis kaikki täällä ihan okei. Tänään on jäljellä 11 päivää siihen, et ku tuun ekan kerran käymään Suomessa pitkään aikaan. Kesällä olis ainakin tarkotus viettää useemmin viikonloppuja kotona, jos vaan kukkaro venyy tarpeeks. Ompahan mulla nyt ainakin yks yhden suunnan reittimatka lahjakorttina tossa pöydän päällä, jonka jokanen Maijooksuun osallistuja sai palkinnoksi. Katsellaan siis, et millanen kesä tästä tulee. Lomaa mulla ei ainakaan oo, mut viikonloput riittää mulle ihan hyvin.

Kiitos Amandalle ihanista vikoista päivistä, oot niin paras, ollaan siis yhteyksissä! 

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti