tiistai 28. toukokuuta 2013

Huomenna

Ja näin mulla on ensimmäiset 9 viikon oleskelut Tallinnassa ohi ja huomenna olis viimenen harjottelupäivä, jonka jälkeen illalla sit suuntana Helsinki. Tuntuu jotenkin NIIN oudolta mennä käymään kotona, koska onhan tää ollu aika pitkä yhtäjaksonen aika täällä. Tää fiilis on kuitenkin niin sanoin kuvaamattoman ihana. Kivaa päästä hetkeks omien kavereiden ja perheen keskelle ja muutenkin vetää henkee ennen kun alotan työt virallisesti. Perjantaina on myös luvassa se jo kolme vuotta ootettu päivä, nimittäin valmistujaiset ja koulu loppuu. Kamala kun aika oikeesti rullaa niin nopee eteenpäin...

Viime yö oli aika kamala, koska en saanu nukuttuu melkein ollenkaa. Kävin vetää rääkkitreenit Revalissa ja sen jäljiltä oli viel adrenaliinit korkeella, mut myös sillon kun odottaa jotain tosi paljon, niin mulla se vaikuttaa nukkumiseen samantien. Ehkä suurin syy mun unettomuudelle tais just olla tää huominen Suomireissu.

Nukahdin joskus reilusti yli puolen yön ja heräsin tuntii aikasemmin kun mun herätyskello soi. Hope so et ens yönä nukkuis sit ees vähän paremmin, vaik tänäänkin treeniadrenaliinit virtaa edelleen. Missä on nukkumatti kun sitä eniten tarttee? 


Jäätääks? Ei kai..





Nyt täs illan aikana kerkesin myös vähän pakkaamaan. En mä ihmeitä Suomeen tarvii, onhan mulla siellä vaatekaappi ja muu tarvittava, mut lähinnä roudaan mun talvitakit ja muut sen vuodenajan vaatteet takasin kotiin. Sit voin tuoda takasin tarvittaessa vaikka laukullisen kesävaatteita tälle puolelle. Hahaha.

Pitäs varmaan kohta yrittää ees mennä nukkumaan, pitäkää mulle peukkuja ettei tää yö menis ihan pelleilyks. Huomenna tai sit viimestään perjantaina nähään honeys!!


Tj 1 !!

Huomenna klo 19:30 suuntana Helsinki ja sunnuntaina sit jo samaan kellon aikaan takasin, onhan siinä se kolme kokonaista päivää ainakin.

Tarkka 111km ovelta ovelle...ei paha!


...home, see you soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti