torstai 28. helmikuuta 2013

Happiness

Onnellisuuden tunne vaan jatkuu ja tän päivän hyvän fiiliksen takas ehdottomasti se, että sain jatkettuu mun Lady Line korttia vielä maaliskuun ajan. Tälleen treenaamisen merkeissä on tosi kiva viettää viimesiä hetkiä ennen työharjottelun alkua. Tänään kävin taas polkasemassa noin tunnin cyclingit ja sen jälkeinen kiva olo oli taas niin hulppee et huhhuh. Oon todellakin löytänyt mun lajin ja tulevaisuudessa haluaisin myös itse ohjata kyseisiä tunteja ja myös esimerkiks zumbaa. Päämääriä ja tavotteita on hyvä olla, jotta voi tehdä niiden saavuttamisen eteen duunia. Dream hard, work harder!



Tässä parin viime päivän sisällä oon käyttänyt aikaa paljon miettimiseen ja asioiden selvittelyyn, liittyen siis siihen mahdollisuuteen, et viettäisin Tallinnassa sen puolisen vuotta. Loppuviikon "To Do" -listalta löytyy vielä pari juttua, jonka jälkeen ollaan mahdollisesti vähän viisaampia tästä asiasta. Mulla on vähän yli viikko jäljellä lopullisen päätöksen deadlineen, mutta hyvinkin todennäköisesti homma ratkee jo vähän aikasemmin. Lupaan pitää teijät mun blogin lukijat myös ajantasalla tapahtumista.




Nyt mulla on tosiaan 3 vapaapäivää, joka tuntuu tosi oudolta, koska nyt viikon ajan oon käynyt töissä oikeestaan jokasena päivänä. Nyt kun tähän rytmiin oon päässyt, niin tällanen "lomailu" alkaa kyllästyttää. En pistäis yhtään pahakseni, vaikka mut soittettaiskin duuniin. Plussapuolia vapaapäivissä on ehottomasti ne, et ehtii nähä kavereita kaikessa rauhassa, ei tarvii siis heti kiiruhtaa illaks töihin. Eilen parannettiin maailmaa Emmin kans Espoossa ja kiitos darling, oli ihana päivä!






Nyt tää tyttö vois tästä suunnistaa nukkumaan, ettei huominen mee ihan lusmuillessa. Kaikke kivaa siis tiedossa, jeejee! Kauniita unia kaikille. :)


Smile every chance you get.  Not because life has been easy, perfect, or exactly as you had anticipated, but because you choose to be happy and grateful for all the good things you do have and all the problems you know you don’t have.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti