perjantai 1. helmikuuta 2013

Sick

Oon tosi pitkään hehkuttanu sitä, et jee, mun ei oo koskaan tarvinnu ottaa saikkuu ja olla pois töistä. Viimeistään tässä vaiheessa täytyy todeta, et never say never. Jouduin eilen lähtee käymään lääkärissä ja sieltä pamahti viikon antibioottikuuri ja 3 päivää saikkuu. En tykkää tästä yhtään, koska inhoon sitä, et pitää vaan olla ja maata himassa sängyn pohjalla tekemättä yhtään mitään. Voisin viettää normielämää duunissa ja koulussa ja salilla pyörii just nyt kaikki mun lempparitunnit, mut ei. Pakko vaan sairastaa. Onneks kuitenkin nyt mun kuume on jo ohi, joten oon saanu itteeni ees jotain eloa...

Eilen ennen kun menin lääkäriin, niin pistäydyin pitkästä aikaa Kampin Ruohonjuuressa. Se on jotenkin niin ihana "ituhippikauppa", josta löytää välillä kaikkee pientä kivaa. Sieltä saa esimerkiks ihan parhaita hunajakeksejä ja sen kaupan teevalikoima on tosi kattava. Oikeestaan aina kun käyn siellä, niin ostan jotain uutta teetä. Tällä kertaa päädyin Blackcurrant & acai berry -teehen, joka yllättäen olikin parempaa, kun aluks kuvittelin. Aina kun oon kipee, niin juon paljon teetä, se auttaa!


Lahnattaako?







Tänä aamuna mulle iski sellanen olo, et tää lahnaaminen saa nyt riittää. Pitää kuitenkin muistaa ottaa rauhallisesti, et paranen varmasti. Onneks Aura tulee taas tänne päin Suomee viikonlopun viettoon. Jeejee!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti