maanantai 4. helmikuuta 2013

Uus Nikon

Tänään aamulla tapahtu vähän ilkee juttu, onnistuin rikkomaan mun kameran. Se pinkkipaholainen oli mulla melkeen 2 vuotta ja en kertaakaan pudottanu sitä maahan, paitsi tänään. Siinä se lensi nätissä kaaressa pöydältä alas ja sain sen melkein kiinni, mut kyl se sit loppujen lopuks mätkähti suoraan lattialle. Kyl mä olin vähän pettyny, koska se oli tosi kiva kamera. Pääasia kuitenkin, et se oli mun oma, joten sen hajoominen ei oo keltään muulta pois paitsi multa.

Pystyin elämään ruhtinaalliset 6 tuntia ilman kameraa, jonka jälkeen huomasin, et en voi elää ilman. Marssin suoraan koulusta Malmin cittariin hakemaan uuden. Onneks nykyään tollasia "taskukameroita" saa tosi edullisesti, niin ei tarvii itteensä ihan kipeeks maksaa. Tää uus kaveri on väriltään musta ja siinä on vähän harmaata koristusta. Kyseessä on siis Nikon S2600, joka vaikuttaa kans ihan kivalta. Alussa kuitenkin aina kestää, et silmä tottuu uuden kameran kuviin. Nyt mun pinkkikamera on mennyttä ja harmittaa vähän, mut toivotaan, et tää uus korvaa sen.


Eka kokeilukuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti