perjantai 22. helmikuuta 2013

Loma

Viikko lukulomaa takana ja siihen on mahtunut vähän kaikenlaista. Koulukirjat on pysyny aikalailla kiinni, vaikka tosin vähän ruotsia kerkesin alkuviikosta treenaamaan. Päivät pyörii yleensä duunin ja salin ympärillä ja tietenkin kavereiden seurassa. Kuluneen viikon aikana oon huomannut, et kuinka tyytyväinen oikeesti oon mun elämään tällä hetkellä. Vierellä on ihania ihmisiä, mulla on hyvät mahikset tehä duunia ja oon löytäny ihan uuden puolen itestäni, oon meinaan niin koukussa Ladylinen Cycling-tunteihin. Rakastan urheiluu ylipaljon!

Jotenkin nyt muutenkin mulla on tosi onnellinen olo ja oon tosi ilonen siitä, et nyt on paljon omaa aikaa tehä sellasia juttuja, joista oikeesti tykkää. Tottakai myös kirjotuksiin kannattaa harjotella, mut liikaa stressiä en jaksa niistäkään repiä. Eihän tässä mitään L-papereita kalastella, vähempikin riittää tosi hyvin.


Happy!

Lähipäivinä oon myös tehnyt tuttavuutta mun uuteen ja ihanaan puhelimeen. Oon ihan rakastunu siihen, enkä kadu hetkeekään ostopäätöstä. Ei oo ees pitkä aika kun viimeks ajattelin, et iPhone ja muut älypuhelimet on ihan turhia, mut näin se vaan menee, mieli muuttuu. Nyt oon niin koukussa kaikkeen tossa laitteessa ja tein pari päivää sitten profiilin Instagramiin, jota päivittelen aina silloin tällöin. Sieltä mut löytää nimellä veeraviia.


UH IHANA



Tähän loppuun on vielä ihan pakko hehkuttaa, et kävin tänä aamuna tosi kivalla Cycling-tunnilla. Yleensä tykkään enemmän iltapäivän versioista, koska ne tuppaa olemaan kestoltaan vähän pidempiä. Tää kuitenkin oli ihan mahtava ja just sopiva tähän aamuun. Nyt vähän tankkaan tonnikalasalaattia, et illalla sit jaksaa taas mennä. Tänään tiedossa olis legendaarinen tyttöjen ilta part 3 ja menossa mukana tietenkin Sex and the city girls, eli Sini, Aura ja Katja. Tällä porukalla ei huonoo iltaa voi tulla. Kaikki alkaa Ylästöstä ja varmaan päättyy Ylästöön, mut siinä välissä käydään visiitillä Baarikärpäsessä. Siellä sit porukka kasvaa. Jeejee, en jaksa enää oottaa!




Söpö yökkäri-look...

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti