sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Girls Evening

Nyt on pakko sanoo, et eilen oli yks parhaimmista lauantai-illoista pitkään aikaan. Yleensä viikonloppusin tulee lähettyä jonnekkin ulos juhlimaan porukalla, mut tänä lauantaina ei tapahtunu ihan niin. Kutsuin mun kaverit Caron, Marian ja Nadinen meijän luo ja tein ruokaa. Pidettiin tällasia iltoja sillon kun oltiin alaikäsiä (siis ihan kun oltais jotain niiiiiiiin vanhoja nyt....) niin tosi useesti ja paikkana yleensä mun tai Caron koti. Tuli ihan vanhat ajat mieleen ja hauskaa oli, näiden tyttöjen kans ei koskaan tuu tylsää.

Caro tuli paikalle ensimmäisenä, mikä ei oo yllätys sinänsä. Nadine tuli hyvänä kakkosena perässä ja viimeisenä muttei vähäisimpänä saapu Maria, joka tuli suoraan jostain valmennushommista. Olin laittanu kaiken valmiiks ja kynttilät nätisti luomaan tunnelmaa meijän keittiöön. Pistin mun Master Chef -taidot kehiin ja tein tortilloja, ihan kun niiden vääntäminen olis jotenkin vaikeeta. Jälkkärinä sit juotiin pirtelöt, joihin olin laittanu pääraakaineena ananasta ja kookosta, eli vähän Pina Colada meininkii.


Waiting for my ladies





Ristorante da Veera tällä kertaa ;)

Reggaeton-soittolista soi koko illan. Mä niin rakastan sitä musiikkia!



Caro


My lovely girls



Hyvää, mut mikään ei voita Kokomo Tiki Barin drinkkejä!! :p

Saikun takia himassa lahnaaminen osas siis omalla tavallaan olla myös kivaa. Siinä vaiheessa kun olin jo melkein terve, niin sain viettää aikaa ihanien tyttöjen seurassa. Tänään menin jo takasin duuniin ja olo oli aika helpottunu, koska kivaa päästä taas normiarkeen kiinni. Huomenna kouluun ja vihdoinkin myös salille. Kiitos tytöille kivasta illasta ja hyvää alkavaa viikkoo kaikille! Huomenna se on taas, MAANANTAI....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti