sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

The best choice

Taas aivan mahtava viikonloppu takana ja hyvä fiilis jatkuu edelleen. Eilen selvitin ittelleni, et mitä oikeesti haluun mun tulevaisuudelta. Mietin asioita vähän jokaselta kannalta ja nyt oon tullut siihen tulokseen, et maaliskuun lopusta eteenpäin tuun viettämään seuraavat 5 kuukautta Tallinnassa. Valinta oli melko vaikee, mut ainakin tällä hetkellä koen, et se oli oikein. Pääsen tekemään mun unelmista totta ja faktahan on oikeesti se, et mua ei pidättele tääl Suomessa yhtään mikään. Oon nuori, villi ja vapaa tekemään just niinkun mä haluan, joten miksi siis ei. Ei voi koskaan tietää, et millasia ovia tää mahdollisuus vielä avaa mun tulevaisuudessa, joten voisin ite välillä opetella lukemaan mun selästä. Cogli l'attimo! 

Tottakai kavereita tulee varmasti ikävä, mutta Helsingin ja Tallinnan väli ei oo tosiaan kun alle 100 kilometrii, joten eiköhän sillä välillä tuu liikuttua puolin ja toisin. Yhteydet hyvien ystävien välillä ei myöskään katoo koskaan. Lähtöön enää kolmisen viikkoa, jeijjee!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti