torstai 21. maaliskuuta 2013

Ohi on!

Eilen saatiin huokasta vihdoin helpotuksesta, koska ylppärit on nyt vihdoin ohi! Se tunne, kun palautin mun matikan kokeen valvojamaikalle, oli aika täydellinen. Mulla oli lähes viismetrinen hymy kasvoilla, koska kaiken tän vaivan ja duunin jälkeen musta vielä tuntu siltä, et se koe meni jopa ihan hyvin. Matikka on aina ollu mulle vähän hankala ja päänvaivaa aiheuttava aine.

 Eilen kuitenkin julkastiin kokeen oikeet ratkasut ja laskeskelin mun pisteitä yhteen ja C:n raja pamahti kirkkaasti rikki. Eli todennäkösesti saan matikasta C:n, ellei jopa vielä vähän paremman, osaa mun laskemista tehtävistä en ite osannut meinaan pisteyttää. Oon niin onnellinen, koska pelkäsin matikan ylppäreitä opiskelun alusta asti. En oo koskaan laskenu niin montaa tehtävää kun laskin lukuloman aikana. Raskas työ palkitaan aina jossain vaiheessa, eiks se niin tuppaa aina menemään.

Nyt on enää 4 yötä maiseman vaihdokseen, joka jännittää omalla tavallaan, mut samalla tuntuu tosi ihanalta. Näistä neljästä päivästä aion tosiaankin nauttii niin paljon kun vaan ikinä voin. Paljon kivaa ohjelmaa tiedossa, kuten lauantain farewell partyt. Sillon nään vielä kaikki mun rakkaat kaverit viimestä kertaa vähään aikaan ja me tehdään yhdessä siitä illasta varmasti todella ikimuistonen. :)


Happy :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti