torstai 7. maaliskuuta 2013

Arkee & Abeilua

Eilen kävin pitkästä aikaa Hyvinkäällä moikkaamassa Suvia. Kyseessä oli aika extempore reissu, kierreltiin vähän kauppakeskus Willan kauppoja ja käytiin syömässä yhessä salaattibaarissa. Mulle tulee Willasta vähän mieleen Tallinnan Kristiine keskus, ehkä jo ihan senkin takia, et siel on New Yorker. On siinä kyl muutenkin jotain hyvin samaa, pakko myöntää.

Hyvinkää on kaupunki mun makuun, se on lähellä, mut silti pikkusen etäisyyden päässä. Siellä ilmapiiri ja suuriosa ihmisistä poikkee aika paljon pääkaupunkilaisista ja hyvällä tavalla, vaikka tosin tulevaisuudessa jos ulkomaita ei lasketa, niin ehkä kuitenkin haluisin muuttaa Helsinkiin. Nää suunnitelmat saa kuitenkin vähän odottaa, koska lähtö Tallinnaan melkein puoleks vuodeks on jo ihan ovella. Jännää...


Suvi <3

GreenZ:n katkarapusalaatti, mun uus intohimo!

Tänään vuorossa oli taas se hetki, jota varten nää lukulomat käytännössä ollaankin suunniteltu. Mentiin Caron kans kirjastoon laskee matikkaa ja nyt on aika kaikkensa antanut fiilis. Yllättäen paikalla oli myös Maria ja Julle ja päntättiin kaikki oikein kunnolla. Koin taas niitä ihania "Ahaa" -elämyksiä ja en varmaan ikinä tulis pääsemään matikasta läpi ilman näitä tyttöjä. Erityisesti Carosta on ollu tosi iso apu ja nyt pikkuhiljaa jo alan luottaa siihen, et eiköhän se koe läpi mee. VAIKKA VÄKISIN! Isokiitos kuuluu Carolle! Kiitoskiitoskiitos!


Näin alkaa ihana aamu!

Matikkanöröjen lukupiiri kokoontui jälleen...

ja ylppäreihin reenaamisen jälkeen on hyvä vähän purkaa agressioita.. ;) 

Jo tän lukuloman aikana oon löytäny niin monia uusii piirteitä ittestäni, et mielenkiinnolla ootan mitä mun Tallinnan reissu tuo tullessaan. Oon nykyään paljon pirteempi, vaikka mun aamuvirkkuus on vahvistunu entisestään. Ilosuus, onnellisuuden ja elämään tyytyväisyyden tunne jatkuu edelleen. Kohta vihdoin on kans ylppärit ohi, jonka jälkeen on taas aika kääntää uus sivu elämässä. Nyt on aika keskittyy itteensä ja miettii oikeesti, et mitä tulevaisuudeltaan haluu. Ihanaa kun aikaa myös tälläselle! Oon vieläkin sitä mieltä, et lukuloma on yks parhaimmista asioista koko opiskelujen aikana hahaha.

Tähän voisin tänään lopettaa, ettei mun jutut ala edetä liian psykologille tasolle. Lasi viiniä, hyvää musiikkia ja oma seura. Tänään en muuta kaipaa. :)


Buona serata a tutti! Illanjatkoja kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti