lauantai 30. maaliskuuta 2013

Estoniaa

Nyt siis kaikille tiedoksi, et oon kotiutunu jo muutama päivä sitten tänne Tallinnaan. Täällä kevät on jo hyvällä malilla tulossa ja muutenkin oon tosi ilonen, et oon täällä. Mulla on ihan mahtava vuokraemäntä ja duunissa kaikki kans paremmin kun hyvin, koulutukset suoritettu ja maanantaina päästään hommiin, jeii!

Yritän jonkun verran postailla myös tähän mun ikiomaan rakkaaseen blogiin, mut pääosin mun juttuja voi lukee osotteesta http://teispoolmert.blogspot.com/. Mun koulu vaatii, et kaikki "vaihtoon" lähtevät joutuu kirjottamaan blogia, joka tulee koulun nettisivuille myöhemmin näkyviin (ei vaan ykskään mun blogeista siellä oo koskaan ollut?). Siinä blogissa ei saa mainita ihmisten nimiä tai laittaa kuvia muista henkilöistä ilman erillistä lupaa, joten siks ehkä kaikki ei jaksa sitä hirveesti seurailla. Yritän parhaani mukaan myös kertoilla kuulumisia tänne, koska onhan tää jakso aika pitkä. Eka etappi on 2 kuukautta, jonka jälkeen tää upeus jatkuu vielä elokuun loppuun! Seurailkaahan ja ollaan yhteyksissä!

Rakkaudella,

Veera

puss

<3

I love Tallinn!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti