keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Tuesday

Tällä viikolla oon saanu jostain tosi korkeen työmotivaation ja oon ottanu extra-vuoroja melko paljon. Oon alusta asti viihtyny mun työpaikalla, mikä on tosi tärkee juttu, mut nyt jotenkin oon vielä enemmän innoissani mun töistä. Nyt tosin tuntuu, et kaikki arkipäivät menee vaan töiden parissa, mut onneks mulla on silti aikaa käydä salilla ja tehä jotain kivaa kavereiden kans, kuten esimerkiks tänään. Pääsin töistä viideltä, jonka jälkeen Suunnistettiin Helsinkiin Caron kanssa.

Ihan aluks mentiin syömään, koska oltiin ihan kuolemassa nälkään. Valittiin Kukontorin Café Picnic, josta ite ostin tutun, turvallisen ja ihan parhaan kana-ceasar salaatin ja Caro puolestaan jonkun bagelin. Picnicistä lähettiin sit alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti Senaatintorille, jossa oli tänään 2012 Olympialaisiin liittyvä konsertti. Esiintyjinä oli muunmuassa Jukkapoika ja Raappana, joiden takii me oikeestaan sinne mentiinkin. Niiden molempien musiikki on niin ihanan rentoo suomireggaee ja mun mielestä Jukkapoika on ihan älyttömän sulonen kaveri. Molemmat veti omat setit ja sit yhessä yhen biisin. Myös sää oli meijän puolella, vaan pikkusen viileetä, mut semi aurinkoista, ihan kiva kesäilta.


RUOKAA

Pakollinen irvistys


Caro aka Curppaliina

Paikalla oli pari muutakin kuuntelija. Menossa mukana myös Sauli Niinistö!


Raappana


Jukkapoika

Kuten kuvistakin voi jo huomata, niin me ei Caron kans jaksettu rynnistää sinne lavan edustalle jumalattoman ihmismassan keskelle. Meille tärkeempää oli vaan fiilistellä ja kuunnella. Muutaman kuvan ja videon sain räpsästyä, mutta tosiaan lähinnä vaan screenin kautta. Tunnelma Senaatintorilla oli tosi letkee ja miellyttävä, näitä lisää kiitos!

Loppuun vielä kuunelkaa ihmeessä vähän Raappanaa. Veera tykkää ainakin, entäs te?

Raappana - Maasta maahan



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti