sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Onnea!

Tänä viikonloppuna on ollut monta syytä juhlia. Perjantain juhlimisen syy oli se, että mun rakas Emmi valmistu merkonomiks. Lauantaina monet muut kaverit sai laittaa ylpeinä yo-lakit päähän ja juhlistaa lukion loppumista. Lauantai iltana kokoonuttiin porukalla Caron luo, jossa juhlittiin ihan vaan kesäloman alkua, joka mulla tosin alko jo pari päivää sitten. Tuntuu jotenki tosi oudolta olla lomalla, ainakaan vielä en oo osannu hahmottaa sitä mun päässä, mut eiköhän se fiilis pikkuhiljaa tästä nouse.

valmis merkonomi!!


Nyt pakko hehkuttaa ja sanoo, et vähän yli tunnin päästä me saadaan meijän kotiin uus asukas. Mun italiasiskon, Claudian, kone laskeutuu yhentoista aikaan ja lähetään hakee se kentältä. Ihanaa nähä sitäkin pitkästä aikaa. Fiilikset on ihan mahtavat ja onnittelut vielä kaikille ammattiin valmistuneille ja ylioppineille! Ens vuonna on sit viimein mun vuoro, ainakin toivottavasti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti