torstai 31. toukokuuta 2012

Italia

Tänään viimestä viedään, mulla alkaa siis vihdoin kesäloma! Iltapäivä kuluu kokeiden palautustuntien parissa, jonka jälkeen lähetään puistoilee helmiporukan kanssa. Huomenna olis sit parien valmistujaisten vuoro, lauantaina duunin jälkeen muutamat lakkiaiset ja sitten vielä sokerina pohjalla sunnuntaina on aika vastaanottaa nuo 8 italialaista opiskelijaa tänne Suomeen. Ootan Claudiaa ja muita jo tosi paljon, ihanaa päästä taas viettämään mukavaa aikaa italialaisten kanssa, se kansa on niin mahtava! Plussana myös se, et pääsee käyttämään italian kieltä, ettei työharjottelun aikana opitut taidot pääsis kokonaan unohtumaan...siitä puheen ollen, mulla on viideltä italian kokeen palautus, saa nähä miten tän tytön käy!



Italia on maa, jolla on ikuisesti iso paikka mun sydämessä. Sen kulttuuri, paikalliset ihmiset ja ympäristö on sellasia asioita, jotka tekee lähtemättömän vaikutuksen. Aina kun oon Italiassa, tunnen olevani kun uus ihminen, tosi onnellinen ja tyytyväinen kaikkeen. Se onnellisuuden tunnen, joka siinä maassa valtaa mun mielen, on oikeestaan melko sanoinkuvaamaton. Kaikki lomamatkat ja mun työharjottelu on ollu ikimuistosia kokemuksia, joita en tuu koskaan unohtamaan. Etenkin aika Firenzessä muutti mua paljon itsevarmemmaks, itsenäisemmäks ja kärsivällisemmäks henkilöksi. Italiassa on sitä jotain taikaa, joka auttaa jaksamaan. Säännölliset vierailut siellä nostattaa mieltä ja rauhottaa kroonista matkakuumetta edes vähän. I love Italy!


Ikuinen muisto Italiasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti