perjantai 25. toukokuuta 2012

vapaapäivä

Vielä näin ennen kesäloman alkua, meijän luokka "palkittiin" ylimääräsellä vapaapäivällä. Tänään en siis ollut koulussa, vaan oon nauttinu tosta upeesta kesäsäästä oikein kunnolla. Aamu alko sillä, että heräsin melko aikasin ja lähin lenkille, jonka jälkeen rupesin vähän kokkailemaan. Tämmöset spontaanit vapaapäivät on ihan parhaita, pääsee nauttimaan ihan omasta rauhasta kun kotonakaan ei muita näy ennen iltapäivää.

Tossa vähän aikaa sitten kävin ottamassa aurinkoa ja nyt on virallisesti kesän ekat rusketusrajat hankittu! Ei siinä parissa tunnissa paljoo väriä ehtiny tarttumaan, mut onneks on vielä koko pitkä ja toivottavasti myös kuuma kesä edessä!


ihanan raikas kesäjuoma, menee jo sinkkivissyn yli!

tonnikalasalaattia






Kuten jo ehkä ylläolevista kuvista voi huomata, niin mun auringonotto hetket oli aika opiskelupainotteiset. Vaikka mulla on tänään vapaapäivä, niin se ei kuitenkaan koske iltalukiota, joten mun täytyy siis jostain kiven kolosta kaivaa vielä vähän lisää motivaatiota. Tänään täytyy suunnistaa viideks Töölöön, jossa mulla on italian viidennen kurssin koe. Pakko sanoa, et ei yhtään parempaa aikaa kokeelle voida laittaa, eihän perjantai-iltaisin varmasti kellään olis muuta tekemistä. Positiivista on kuitenkin se, että se ei oo esimerkiks lauantaiaamuna. Ei muutakun viimeset opiskelupanostukset kehiin ja kirja auki, enää muutama tunti ja sitten se on ohitse.
In bocca al lupo Veera! Kokeesta sitten hyvillä mielin Helsingin keskustaan jollekin terassille mun parhaan kaverin Emmin kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti