sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Weekend

Nyt olis taas yks ihana viikonloppu melkein ohi, joka piti sisällään kaikkee kivaa ja useita ilouutisia. Perjantai alkoi perinteisesti taas BodyCompat tunnilla, jota mulla on ollu tän 2 kuukauden aikana tosi ikävä. Supertreenin jälkeen seuras useita ilouutisia, jotka sai mut melkeen kyynelehtii onnesta. Ensinnäkin sain kuulla et se tanssiryhmä, jossa vaikutin ennen, niin sijottu Streetin SM-kisoissa hopeelle! Oon tosi onnellinen näiden tyttöjen puolesta, koska ne todella ansaitsi tän mitalin, raskas työ&treeni palkittiin viimein. Näiden uutisten jälkeen huomasin myös, et mun kaveri on menny kihloihin ja yks toinen menee naimisiin tän kuun loppupuolella. Ihanaa!!! <3

Eilen istuttiin iltaa pitkästä aikaa Vapaalassa Caron kotona yhessä Hennan ja Caron kanssa. Leyla, Nadine, Maria ja sen kaveri Emmi oli menossa mukana myös vähän aikaa. Oli tosi hauskaa ja en oo varmaan koskaan laulanu niin paljon karaokee, et ääni lähtee. Onneks Caron ikkunat ei kuitenkaan hajonneet...hahaha


Mun tekemä taideteos, joka maistukin jopa ihan hyvältä!!



my ladies

Henna

Tajusin myös eilen, et siitä on ihan kohta tasan yks vuosi, kun meistä tuli Hennan kans läheisiä kavereita. Ollaan tavallaan tunnettu jo ala-asteesta, mutta tosiaan vast vuos sitten tää kaikki alko. Oon tosi onnekas, et mulla on tällänen Hennan kaltanen ystävä. Meijän "vuosipäivä" lähestyy ja sen kunniaks vois keksii jotain jännää tekemistä!
Henna, I love you <3

Tänään sain suuren pinon läksyjä vihdoin valmiiks, joten nyt voin rauhallisin mielin suunnata salille nauttimaan tästä sunnuntai-illasta, joka ei tosin enää oo kovin aurinkoinen ja kaunis. Toivottavasti huomenna sais taas vähän lämpöö ja aurinkoo et jaksaa kokonaisen kouluviikon ennen ens viikon lomia. Hauskaa sunnuntaita ja hyvää alkavaa viikkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti