keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Leyla 18

Viime viikonloppuna juhlittiin kahteen otteeseen Leylan 18v synttäreitä. Perjantaina mentiin porukalla syömään Sturenkadulle Danpheen ja sit lauantaina käytiin tsekkaamassa Onnelan meno ekaa kertaa, en meinaan ollu koskaan aiemmin käynyt siellä. Hauskaa oli ja Onnela oli myös ihan kiva mesta, miinuksena vaan se, et sinne onnistuu hukkaamaan kaikki kaverit tosi helposti. Ilta kulu aikalailla kadonneiden kavereiden metsästämiseen, mut oli sekin kokemus omalla tavallaan.

Hennan kanssa (tuliko yllätyksenä?) jaksettiin bilettää pilkkuun asti ja sen jälkeen venattiin 2 tuntia aamun ekaa junavuoroa, koska yötaksan maksaminen ei pahemmin houkutellu. Se aika meni yllättävän nopeesti, vaikka välillä tuntukin et oltais kuoltu kylmyyteen. Kesällä parin tunnin venaaminen ulkona ei oo juttu eikä mikään, kun öisin on jo huomattavasti lämpimämpää. Tän kahen tunnin aikana törmättiin mitä kummallisimpiin ihmisiin ja naurettiin taas ihan hulluna. Hennan kans ei tuu koskaan tylsää!


Danphe

my baby girl

perjantain pussikaljat

lauantai-look







Leylahan se siellä ;)

Hyvää huomenta!

aamuaurinko...

M-juna Vantaankoskelle klo 06.07

Tän kaiken kivan lisäks laskin just äsken, että mulla on koulupäiviä jäljellä enää 7 kappaletta! Sit alkaa se kauan odotettu kesäloma ja opiskelut jää tauolle vähäks aikaa. Heti kesäkuun alun kunniaksi pääsen vastaanottamaan mun "italiasiskon" mun luokse tänne Suomeen. Claudia tulee tänne 3 viikon ajaksi työharjotteluun 3. kesäkuuta alkaen. Tästä asiasta oon tosi innoissani, koska mulla on ollu oikeesti tosi ikävä mun elämää Firenzessä. Nyt saan osan siitä tänne Suomeen, joka on oikeesti tosi ihana juttu! Claudia on ihan mahtava tyyppi ja toivon kovasti, et se tykkäis Suomesta. Kesä on ehkä parasta aikaa tulla tänne, ainakin mun mielestä, paitsi tietenkin jos on innostunut lumesta ja talviaktiviteeteista niin ehkä sitten ei. Uskon vahvasti, et tää kesä tulee olee todella ikimuistoinen!


Claudia

Nyt vietän aamua vielä kotona, koska mulla alkaa koulu tänään vasta 12.30. Ulkona on ihan mahtava kesänen sää ja aurinko paistaa. Popittelen uusia kesäbiisejä, kuten Simple Planin ja Sean Paulin Summer Paradisea ja juon jo kolmatta kuppia kahvia. Tänään mulla on tiedossa taas hullun pitkä koulupäivä, mut tää ulkoilma ja 10 tunnin yöunet eivät saa mua masentumaan millään! Oon onnellinen!

SUMMER PARADISE!!

kuunnelkaa tekin yllä oleva linkki, jos ette jostain syystä oo vielä kuulleet. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti