torstai 21. kesäkuuta 2012

Let's go

Noniin, nyt enää vaivaset pari tuntia lähtöön ja fiilikset ihan huipussa. Popittelen yksikseni kesämusaa kotikoneella ja oottelen mun siskoo Viivii, meijän kuskii Joonasta ja tietenkin Emmiä. Sain laitettuu kamat kasaan jo aikasemmin päivällä, heti sen jälkeen kun olin tullu salilta ja shoppailemasta. Oli pakko suorittaa vielä viime hetken ostokset ennen mökille lähtöä, mukaan tarttu esimerkiks yks paita H&M:ltä ja korvikset Glitteristä, vaikka alunperin piti käydä vaan alkossa ja citymarketissa. Jotenkin kuitenkin noi ensialennusmyynnit vei mut ihan mukanaan...taas kerran! Joskus musta tuntuu, et oon vähän riippuvainen shoppailusta...tai ainakin näin kesäaikaan, talvisin en oikeestaan koskaan ostele yhtään mitään.

Alkosta kävin hakemassa yhen pullon Martinia ja onnekseni löysin sieltä myös uutuustuotteen. Hetken siinä tuijotin sitä hyllyä ja mietin, et ei, tää ei voi olla todellista. Sinne oli ilmestyny uutuutena Belliniä pikkupulloissa! Ekan kerran tutustuin kyseiseen juomaan joskus Italiassa ja nyt mun Firenzen reissun aikana vähän enemmän. Tykkään siitä tosi paljon, se on sellasta persikkaista kuohuvaa, joka on tosi jees!


Näillä mennään!


Ehin täs päivän aikana myös tekemään yhen pienen juhannusyllärin meijän parin tunnin automatkaa varten. Keräilin tyhjälle CD-levylle kaikkee suomiklassikoita, joita soi juhannusyönä aina radiosta. Nyt ne siis löytyy meiltä myös levyltä, joten tästä matkasta ei voi tulla tylsä!




Tän pikkusen Jussiloman kunniaks pystyin taas pitkästä aikaa laittamaan mun kynsiä! Koko viime talven ja kevään ajan mulla oli aina pitkät ja huolitellut kynnet, mut heti kun alotin työt, niin sen jälkeen sain heittää hyvästit myös kynsilakoille ja pitkille kynsille. Aluks vähän harmitti, mutta kun järjellä asiaa ajattelee, niin ei kynnet voi mennä työpaikan edelle sentään! Niin lady mä en ole.


Juhannus-manikyyrit!



Vielä enää muutama minuutti siihen, et Emmillä loppuu työt. Sen jälkeen se kerto suunnistavansa kodin kautta meille, jotta päästään starttaamaan kohti Pertunmaata. Ite mun pitäs vielä siirtää muutamat kamat kassiin ja sen jälkeen voisin vaikka olla valmis. Tähän loppuun haluun vielä näyttää yhet kuvat, jotka löysin tältä koneelta. Tossa pari viikkoa sit otin itelleni uuden profiilikuvan facebookiin ja tajusin, et olin viime vuonna ottanu oikeestaan ihan samanlaisen. Pikkusen hymyilytti.


2012 & 2011

Nyt tää tyttö alkaa laittaa konetta kiinni ja paikkoja sellaseen kuntoon, et sunnuntaina on kiva koko perheen tulla takasin. Hyvät Juhannukset kaikille vielä kerran! Pitäkää järki päässä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti