sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

viime viikko

Oon huomannut, et aina näin kesäsin on niin paljon kaikkee tekemistä, etten hirveesti kerkee tänne kirjottaa. Ensinnäkin duunit vie aika paljon aikaa, sit kaverit tottakai ja esimerkiks salilla käyminen. Mä tykkään lomalla tehä kaikkee ja mahollisimman paljon sellasii spontaaneja juttuja, en siis kuulu niihin ihmisiin, ketkä tykkää nukkuu kolmeen päivällä ja lahnata loppu illan sohvalla kattomassa vaikka leffaa. Yleensä kun mulla ei oo mitään erityisempää tekemistä, niin meen salille. hahaha.

Viime viikolla tuli taas tehtyy paljon kaikkee hauskaa. Pidettiin Italia-Kroatia pelin aikaan kisakatsomo part 2 ja sen tasapelin kunniaks käytiin uimassa Silvolassa. Maanantaina tulee vielä Italia-Irlanti, josta ainakin mulla on melko korkeet odotukset.




pakollinen tatskakuva









Loppuviikosta otin myös paljon aurinkoa Nadinen kans ja lauantaina vietettiin porukalla, Henna ja Leyla mukaan lukien, rantapäivää Hietsussa. Iholle tarttu väriä jonkun verran ja sinä päivänä fiilis oli muutenkin tosi kesänen. Perjantaina käytiin myös ottamas arskaa, tosin vaan tossa meijän kodin viereisessä puistossa. Sinä iltana vuorossa olikin sit perjantain perinteiset BodyCompatit, jonka jälkeen matka jatku kohti Baarikärpästä Hennan, Emmin, Anun ja Leylan kanssa. Oli hauskaa ja meno jatku pilkkuun asti, jonka jälkeen hypättiin dösään ja tultiin himaan.




Anu


Henna

Nyt näin sunnuntai iltapäivän kunniaks mä lähen tästä kohta suunnistamaan töihin tonne vesisateeseen. Harmittaa toi ilma ihan sikana, koska pyörällä liikkuminen ei oo kovin mukavaa sillon, kun vettä tulee vaakatasossa sateenvarjon alle ja pyörää joutuu ohjaamaan yhellä kädellä. Ehkä mä kuitenkin selviän, oonhan mä sentään tehotyttö! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti