torstai 5. heinäkuuta 2012

Picnic

Tänään vietin mun 1/2 vapaapäivää Silvolassa Nadinen ja Leylan kans. Oikeestaan tää vapaapäivä alko jo aamusella salitreenillä, jonka jälkeen palvottiin Nadinen kans aurinkoo muutama tunti. Loppuillasta sit lähettiin picnicille Silvolan rannalle. Tää ilta oli niin upeen kesänen, joten sitä ei olis oikeestaan paremmissa merkeissä voinu viettää.

Käytiin ensin Myyrmannista hakee vähän safkaa mukaan. Ostettiin viinirypäleitä, juustoo, patonkii ja näiden lisäks litran tölkki sangriaa alkosta. Olin ite aikasemmin päivällä leiponu korvapuusteja, joita myös maisteltiin. Yleensä en hirveesti tykkää peruspullista, mut nää oli oikeesti ihan syötäviä, vaikka ite sanonkin.
Sangria taas puolestaan on mun mielestä ihan törkeen hyvä kesäjuoma jääkylmänä tarjoiltuna ja se kruunas meijän tän päivän menun täydellisesti. Tytöt tais tykätä myös!


Are you hungry?






Leylaaaa

Tykkäsin tästä päivästä tosi paljon ja Nadine ja Leyla on aina ihan mahtavaa seuraa. Kesä on sellasta aikaa, et on kiva tehä kaikkii pieniä ja isoja spontaaneja juttuja, joista sit yleensä aina jää ihan parhaat kesämuistot. Niitä voi sit muistella lämmöllä kylminä talviöinä sillon kun on kyllästyny jatkuvaan lumisateeseen ja pimeään. Mä kannan yleensä kameraa mukana melkein jokapaikassa, joten kuvamateriaalia multa löytyy yleisesti ottaen vähän jokasesta kesälomapäivästä. Tänään otettiin esimerkiks tällasia kuvia...



 





Noissa kuvissa mulla on päällä mun uus paita, jonka kävin ostamassa H&M:stä. Sukeltelin jonkun aikaa siellä hyllyjen välissä ja mun silmät spottas sieltä tollasen. Tykästyin siihen samantien ja sovituskopin kautta mä päädyin sen sit myös ostamaan. Ostopäätöstä en kadu hetkeekään!

Huomenna mulla olis vielä toinen vapaapäivä, jonka jälkeen luvassa taas parit duunivuorot. Toivon, et huomenna on kans hieno sää ja keksin jotain kivaa tekemistä. Välillä kuitenkin kannattaa vaan relaa, et jaksaa taas tehä töitä. Tässä vaiheessa viikkoo ootan perjantaita älyttömän paljon, koska sillon mun rakas Aura tulee takasin Suomeen melkeen 2 kuukautta kestäneeltä reissulta Italiasta. Mulla on ollu niin kova ikävä, mut onneks taas perjantaina nähdään! Aura on ihan paras!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti